فرصت 2 ماهه برای بخشودگی کامل جرائم تاخیر مشتریان بانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات در آستانه روز ملی صادرات(29مهر) اعلام کرد: جریمه دیرکرد تسهیلات ریالی و ارزی معوق آن دسته از مشتریان که نسبت به تسویه بدهی خود تا پایان آذرماه سال جاری اقدام کنند، بخشوده می شود.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، آن دسته از مشتریان تسهیلاتی که مطالبات این بانک از آنان تا 29 مهرماه در سرفصل های غیرجاری طبقه بندی شده باشد، مشمول این بخشودگی می شوند.
براساس این گزارش، در صورتی که بدهی این مشتریان از محل تسهیلات پرداختی منابع بانک باشد، می توانند در 2 ماه نسبت به تسویه بدهی های سررسید شده خود اقدام کنند.
این گزارش می افزاید: شعب تابعه بانک مجازند نسبت به بخشش کامل وجه التزام تاخیر در تادیه دین اخذ شده در سال جاری و جرائم تاخیر متعلق به مانده بدهی این دسته از مشتریان اقدام کنند.
این بخشش جرائم، شامل مطالبات سررسید شده، سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول است.
این تصمیم برای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، همچنین مفاد قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر مصوب مجلس شورای اسلامی، ارتقای نظام مالی کشور با رویکرد کمک به بنگاه های اقتصادی و در نهایت حفظ اشتغال و کمک به افزایش آن در آستانه روز ملی صادرات اتخاذ شده و به تصویب هیات مدیره بانک توسعه صادرات رسیده است.

602/602

کد خبر: 687683

وب گردی

وب گردی