کشف یک و نیم میلیارد ریال شیرخشک فاسد دریک کارگاه غیرمجاز

پلیس آگاهی با شناسایی یک کارگاه غیرمجاز در حاشیه شهر مشهد یک و نیم میلیارد شیرخشک غیربهداشتی را قبل از توزیع کشف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش های مردمی به ستاد خبری پلیس آگاهی مبنی بر تهیه و توزیع شیرخشک غیربهداشتی توسط افراد سودجوء در سطح شهر مشهد تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی پس از بررسی صحت موضوع تحقیقات گسترده را شروع و کارگاه غیرمجاز تولید شیرخشک را که توسط دو فرد سودجو در جاده مشهد-چناران اداره می شد را شناسایی کردند.

او ادامه داد: در بررسی های میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد این افراد پس از تهیه شیرخشک در یک محیط غیربهداشتی اقدام به بسته بندی آنها در برند یک شرکت تجاری معروف می کردند.

سرهنگ رزمخواه تاکیدکرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان اداره بهداشت محل را بازرسی و مقادیر زیادی مواد اولیه تولید شیرخشک از قبیل پودر پنیر، پودر شیرخشک، پودر های گلوتن و کانی در محیط غیربهداشتی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

او ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پس از نمونه برداری این مواد و تایید غیربهداشتی بودن آنها توسط اداره بهداشت با هماهنگی مقام قضائی این کارگاه غیرمجاز را پلمب کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: متهمان پس از بازجویی های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

او از شهروندان خواست با توجه به تهدید سلامت جامعه توسط افراد سودجو در صورت مشاهده اینگونه موارد مراتب را از طریق ستاد خبری پلیس آگاهی و یا مراجعه به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی اعلام تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

105/106

کد خبر: 687778

وب گردی

وب گردی