حریق یک منزل مسکونی در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یک منزل مسکونی در غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در ساعت 3:56 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه و نردبام به محل حادثه واقع در بلوار فردوس بعد از خیابان ولیعصر اعزام کرد.

او با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که حریق در یک ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی رخ داده و کانون حریق اتاق خواب واحد واقع شده در طبقه دوم است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش‌در حال سرایت به طبقات فوقانی بود، افزود: دود زیادی ناشی از این حریق فضا را در برگرفته و موجب محبوس شدن برخی از ساکنان این ساختمان نیز شده بود که آتش نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل به دو گروه تقسیم شده و عملیات نجات و اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند.

ملکی ادامه داد: یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات چهار نفر از ساکنان شامل سه خانم و یک آقا را خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

او افزود: گروهی دیگر نیز شعله‌های آتش‌را بطور کامل مهار و اطفاء کرده و پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود در ساعت 5:42 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

105/106

کد خبر: 687811

وب گردی

وب گردی