ادای احترام جانباز دوچرخه سوار جهانگرد به شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان

سید مسعود طباطبایی جانباز 65درصد و دوچرخه سوار بین المللی با حضور در آ رامگاه شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان وبا نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به این شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سید مسعود طباطبایی جانباز دوچرخه سوار بین المللی در راستای تحقق شعارحفاظت از محیط زیست،اهدا عضو ورواج فرهنگ توریسم ورزشی جهت ادای احترام به شهدای گمنام وارد دانشگاه آزاداسلامی تاکستان شد و در بدو ورود به دانشگاه مورد استقبال ریاست دانشگاه ،اعضای هیأت رییسه ،کارکنان ودانشجویان قرار گرفت.

دکتر عباس جهانبخشی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ضمن خیر مقدم به این جانباز ورزشکار اظهار داشت: جامعه مدیون تلاش ها و جانفشانی های شهدا و جانبازان است.
وی تصریح کرد: آنچه امروز به عنوان افتخار در مملکت به وجود آمده است به برکت خون شهدا و همت جانبازان است، بنابراین باید از این عزت و استقلال پاسداری کنیم.
سید مسعود طباطبایی از جانبازان کشورمان هم در این مراسم با بیان اینکه این برنامه با هدف حفاظت از منابع زیست محیطی و اهمیت دادن به بحران های زیست محیطی برگزار شده است ، افزود : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی دیگر از اهداف این سفرها بود.
این جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه با حضور در هر شهر در کنار مزار شهدای گمنام به رسم یاد بود درختی کاشته می شود ، تصریح کرد : گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از مهم ترین اهداف این برنامه است.
این جانباز 65 درصد دوران دفاع مقدس افزود : سفرهای خود را به منظور ایرانگردی از سال 1382 آغاز کرده ام که تا کنون سفرهایی به صورت پیاده از ایران به ترکیه و کربلا داشته ام.
این رکابزن جانباز تاکید کرد: سفرهای خود را با شعار «اهدای عضو تبلور انسانیت» و « بحران های زیستی را جدی بگیریم»، انجام داده ام. گفتنی است؛ غرس دو درخت به یاد شهدا در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه آ زاد اسلامی تاکستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

103

کد خبر: 687942

وب گردی

وب گردی