سلطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس می رود

مشاور رئیس جمهور گزینه اصلی جانشینی محمود گودرزی را معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، کمتر از یک هفته پیش وزیر ورزش از سمت خود استعفا داد و رئیس جمهور این استعفا را قبول کرد. مشاور حسن روحانی در آستانه آغاز هفته جدید، نام گزینه‌ای که برای این پست به مجلس معرفی خواهد شد را معرفی کرد.

محمدعلی نجفی گفت: مسعود سلطانی‌فر روز یکشنبه برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی خواهد شد.

مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عضو غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، عضو سابق فراکسیون اصلاح طلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است.

وی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی، قائم‌مقام مصطفی هاشمی‌طبا در زمان ریاست وی بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو سال (در سال‌های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۵) و همزمان معاونت اداری و مالی این سازمان، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

وی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و سابقه همکاری با حسن روحانی را داراست و به عنوان مسئول کمیته ورزش روحانی فعالیت کرده است. سلطانی‌فر به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر نیز انتخاب شده بود که پس از رفتن به میراث فرهنگی از شورای شهر تهران استعفا کرد.

وی در دوره‌ای که تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ راه یافت و هنگامی که دولت اصلاحات تازه روی کار آمده بود، قائم‌مقام مصطفی هاشمی طبا شد.

منبع: انتخاب

602/602

کد خبر: 688041

وب گردی

وب گردی