مونتلا: ما هرچیزی که برای بردن یوونتوس لازم است را داریم

وینچنزو مونتلا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل یوونتوس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسکانیوز، وینچنزو مونتلا، در آستانه دیدار حساس شنبه شب مقابل یوونتوس، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او بی صبرانه منتظر فرا رسیدن این دیدار است و معتقد است برای ثبات داشتن در طول فصل، این بازی بسیار مهم است.

مصاحبه پیش از بازی مونتلا را می خوانید.

این لحظه؟ من با متانت و آرامش زندگی می کنم، کمی کنجکاوم، غیر از این بستگی به ما دارد که تمرکز کنیم. این بازی بسیار سخت است و آن ها تیم قدرتمندی هستند، می خواهیم تاثیر خوبی بذاریم.

سرنوشت ساز؟

نه، باور ندارم سرنوشت ساز خواهد بود، به طور خلاصه بازی با جنوا برای ما مهمتر از این بازی است. سه روز بعد با جنوا بازی داریم، آن بازی برای اینکه بفهمیم کجا قرار داریم بسیار مهم خواهد بود

یوونتوس؟

تا یک ماه پیش همه می گفتند آن ها شکست ناپذیرند، تیمی که بسیار قوی شده است. برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می جنگند و ترکیبی رویایی دارند که به ماکسیمم تمرکز و عملکرد و فداکاری نیاز دارد تا بتوان با آن ها پایاپای بازی کرد. فکر نمی کنم در خط هافبک مشکلی داشته باشند.

آیا میلان می تواند رقیب جدی یوونتوس باشد؟

نه، نه. شما نمی توانید بر اساس نتایج فرضی من و تیم من را به تله بیندازید. بازی فردا مهم و خطرناک است. باید با یوونتوس با رویکردی مناسب و با فروتنی و ذهنی آزاد بازی کنیم و مغرور نباشیم

مهم ترین بازی؟

نه درست است که تا به حال عالی بوده است اما تازه در شروع راه هستیم. من برای نیمه نهایی لیگ اروپا و فینال جام حذفی نیز آماده شده ام. فرقی ندارند.

اگر ببازیم؟

باید به آرامی بپذیریم، بازی مهمی است اما نباید به عنوان یک بازی حیاتی در نظر گرفت. باید با خصوصیات خودمان و خاضعانه و با شور و اشتیاق بازی کنیم.

بازیکنان چگونه برای بازی آماده می شوند؟

آن ها چون جوان هستند و ممکن است در دام بیفتند گاهی دچار حواس پرتی هایی می شوند اما من همه چیز را کنترل می کنم، مصاحبه های آن ها توسط من تحت نظر بود، از لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی هستیم اما تنها روی بازی باید تمرکز کنیم.

فاصله میان میلان و یوونتوس؟

برای ارزیابی نهایی، باید همه چیز را در نظر گرفت نه تنها جنبه های فنی و تاکتیکی و ذهنی. باید سه امتیاز را جمع کنیم، اگر یوونتوس پنج سال پیاپی قهرمان شده است به این دلیل است که آن ها بلدند چگونه سه امتیاز هربازی را جمع کنند. برای تقابل با استاندارد های فنی آن ها باید بهترین عملکردمان را نمایش دهیم. من از سوسو و نیانگ انتظار گل های بیشتری دارم. محیط اطراف تیم خوب است.

سن سیرو برای بازی فردا پر خواهد بود و بلیط ها تمام شده است. می خواهم تماشاگران زیادی را در سن سیرو ببینم.

بازی اینتر مقابل یوونتوس؟

بازی را دیدم، یوونتوس خوب بود و منتظر حمله رقیب می ماند. در کل چیز خاصی ندیدم. ما هرچیزی که برای بردن یوونتوس لازم است را داریم. رومانیولی و پالتا نیز مدافعان با کیفیتی هستند. آلگری در مورد میلان نگران است؟ فکر می کنم پشت این استراتژی نهفته است.

604/602

کد خبر: 688130

وب گردی

وب گردی