آلگری: بوفون یک دروازه بان ثابت شده است

مکس آلگری معتقد است دیدار یوونتوس و میلان همیشه مسابقه حساسی است و میلان با وجود بازیکنانی جوان در حال سپری کردن فصلی خوب است.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم فوتبال میلان و یوونتوس فردا در چارچوب رقابت های سری آ در دیداری حساس در سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت. مکس آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی در خصوص این دیدار صحبت کرده است.

او در این خصوص به وب سایت رسمی یوونتوس گفت: در ابتدا می خواهم به میلان تبریک بگویم به خاطر فصل عالی که داشته اند. آنها بازیکنان جوانی دارند که می توانند آینده ایتالیا را شکل دهند. آنها اکنون مربی خوبی نیز در اختیار دارند. من از شرایط آنها خوشحالم زیرا در نهایت این جوانان ایتالیایی هستند ک فرصت رشد پیدا می کنند. بازی میلان و یوونتوس همیشه دیداری بزرگ و دشوار است. ما نیاز داریم تا از لحاظ فنی قوی باشیم.

آلگری در خصوص مصدومان خود نیز گفت: مشکل مانژوکیچ حل شده و برای فردا آماده است. کیه لینی نیز در آستانه بازگشت به تیم است. مارکیزیو در دیدار تدارکاتی که داشتیم 60 دقیقه بازی کرد. همچنین ما وضعیت روگانی را نیز زیر نظر داریم.

آلگری ادامه داد: فردا با چهار دفاع بازی خواهیم کرد. بارتزالی، بونوچی، بن عطیه و اورا چهار مدافع ما خواهند بود . لیخشتاینر در مقابل اودینزه بسیار خوب بازی رد. دنی آلوز هم در نیمه دوم مقابل لیون خوب بود. همچنین کوادرادو شایسته این است که بازی را از ابتدا اغاز کند اما من نیاز به بازیکن هایی بر روی نیمکت دارم که بتوانند نتیجه بازی را تغییر دهند. میرالم پیانیچ از فصل خوبی که دارد لذت می برد. او بازی ها را برای ما تغییر می دهد ولی هنوز هم می تواند بهتر شود. دیبالا و هیگواین فردا در کنار هم بازی خواهد کرد اما مانژوکیچ نیز ممکن است برای دقایقی بازی کند. همچنین ممکن است کین فردا بازی کند. امیدوار هستم پیاتسا نیز به زودی به تیم بازگردد.

آلگری در پایان در خصوص بوفون نیز گفت: بوفون یک دروازه بان ثابت شده طی 20 سال گذشته است و نه تنها در دیدار مقابل لیون.

604/602

کد خبر: 688140

وب گردی

وب گردی