میلان - یوونتوس؛ تلاش گورخرها برای تثبیت صدرنشینی

دو تیم میلان و یوونتوس امشب (1 آبان ماه) از ساعت 22:15 در ورزشگاه سن سیرو، میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، تیم های میلان و یوونتوس امشب مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. از هفته نهم رقابت های سری آ، تیم های اول و دوم جدول در رقابتی حساس به مصاف هم خواهند رفت.

برای چندین سال این بازی اهمیت چندانی نداشته است، اما این فصل، بازی تیم اول و دوم جدول است، میلان واقعا شگفتی ساز این فصل بوده است، با وجود سرمایه گذاری های کم و مصدومیت های زیاد، وینچنزو مونتلا از پس مشکلات زیادی برآمده است و تیمش را به رتبه دوم جدول [مشترکا با رم] رسانده است. تنها پنج امتیاز با یوونتوس صدر نشین فاصله دارند، یوونتوسی که پیش از این مقابل اینتر در سن سیرو باخته است تا رقابت اسکودتو همچنان گرم نگه داشته شود. این بازی یکی از بازی های نادر است که شاید روسونری خوشحال باشد در اروپا حضور ندارد، زیرا می توانند با بازیابی خود برای این بازی شانس بهتری نسبت به یوونتوسی که به سختی و ده نفره مقابل لیون پیروز شد، داشته باشند. این بازی همچنان انتقامی برای بازی فینال کوپا ایتالیا خواهد بود. در سوی دیگر مکس آلگری مقابل تیم سابق خود، جایی که نزدیک به 4 سال را در آنجا گذراند، قرار خواهد گرفت. وضعیت بازیکنانی چون کیه لینی، آساموآ، پیاتسا، مانژوکیچ و روگانی همچنان نامشخص است و بعید به نظر می رسد به این بازی مهم برسند. گونزالو هیگواین و پائولو دیبالا، زوج آرژانتینی بیانکونری تنها شانس مکس خواهد بود. مویس کین، ستاره جوان یوونتوسی ها شاید آلگری را به وسوسه بیاندازد تا از او در این بازی بسیار مهم استفاده کند. تقابل کین 16 ساله مقابل دونارومای 17 و لوکاتلی 18 ساله می تواند جالب باشد. این بازی چشم ها به سمت کارلوس باکا خواهد بود، این قاتل کلمبیایی تقریبا از هر موقعیتی که به دست اورده است، گلزنی کرده و هواداران روسونری انتظارات زیادی از او دارند.

** رویارویی های دو تیم:

میلان در شکست بیانکونری در سال های اخیر ناکام بوده است، آخرین شکست دیاولو مقابل این تیم به فینال کوپا ایتالیا فصل قبل بر می گردد.

** غایبان دو تیم برای این دیدار:

میلان: آندره آ برتولاچی، ماتی فرناندز، ریکاردو مونتولیوو، لوکا آنتونلی (مصدومیت)

یوونتوس: دنیله روگانی، ماریو مانژوکیچ، کوادو آساموا، جورجو کیله لینی (مصدومیت)

*نکات آماری بازی:

یوونتوس 33 بازی از 36 بازی قبلی خود در سری آ را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

میلان در 5 بازی گذشته اش شکست ناپذیر بوده است.

یوونتوس در 9 بازی از 10 بازی اخیر مقابل میلان شکست نخورده است.

** داور: نیکولا ریتزولی

** وضعیت دو تیم در جدول:

** کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سرمربی میلان، وینچنزو مونتلا:

من با متانت و آرامش زندگی می کنم، کمی کنجکاوم، غیر از این بستگی به ما دارد که تمرکز کنیم. این بازی بسیار سخت است و آن ها تیم قدرتمندی هستند، می خواهیم تاثیر خوبی بذاریم.(برای خواندن مصاحبه کامل اینجا کلیک کنید.)

** کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سرمربی یوونتوس، مکس آلگری:

در ابتدا می خواهم به میلان تبریک بگویم به خاطر فصل عالی که داشته اند. آنها بازیکنان جوانی دارند که می توانند آینده ایتالیا را شکل دهند. آنها اکنون مربی خوبی نیز در اختیار دارند. من از شرایط آنها خوشحالم زیرا در نهایت این جوانان ایتالیایی هستند ک فرصت رشد پیدا می کنند.(برای خواندن مصاحبه کامل اینجا کلیک کنید.)

** پیش بینی هو اسکورد از نتیجه بازی: میلان 1 - 2 یوونتوس

** ترکیب احتمالی دو تیم:

میلان: دوناروما، آباته، پالتا، رومانیولی، دی‌شیلیو، کوتسکا، لوکاتلی، بوناونتورا، سوسو، نیانگ، باکا

یوونتوس: بوفون، بن‌عطیه، بونوچی، بارتزالی، آلوس، خدیرا، هرنانس، پیانیچ،ساندرو، دیبالا، ایگواین

604/602

کد خبر: 688155

وب گردی

وب گردی