جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد

جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در دو نوبت صبح و عصر در تالار علامه حلی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، امین رضا کمالیان در ابتدای مراسم شروع سال تحصیلی و مقدم دانشجویان جدید را به دانشگاه گرامی داشت و از حضور در جمع دانشجویان پویا و با نشاط واحد زاهدان ابراز خرسندی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دانشگاه را مکانی برای توسعه و گسترش علم برشمرد و گفت: دانشجویان گرامی باید کسب اخلاق، تقویت ارزشها و نگرشها و ارائه اندیشههای نو و خلاق را در رأس برنامه‎ها و فعالیت‎های علمی و پژوهشی خود قرار دهند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: «ما معتقدیم آنچه باعث توسعه میشود علم، اخلاق و نوآوری است، وقتی از توسعه سخن به میان میآید منظور تغییر در بنیانها و شالودههاست، نوآوری و خلاقیت شما دانشجویان پویا باعث ایجاد الگوهای مناسب برای کارآفرینی و توسعه اقتصادی می‎شود و این نوآوری یکی از مهمترین مطالبات جامعه از دانشجو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، داشتن نشاط علمی و اخلاقی را از مهمترین الزامات رسیدن به موفقیت دانست و عنوان کرد: واحد زاهدان با داشتن استادان مجرب امکانات رفاهی، آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، ورزشی و ... و همچنین محیطی آرام و بانشاط موفق شده است محیطی مناسب و مطلوب برای رشد و توسعه علمی و اخلاقی دانشجویان فراهم کند.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم معاونین آموزشی، دانشجویی و فرهنگی و پژوهشی طی سخنانی دانشجویان را با قوانین و مقررات آموزشی، فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آشنا کردند و در پایان مراسم از دانشجویان برتر و نفرات برتر کانونها و نشریات دانشجویی تقدیر شد.

101

کد خبر: 688423

وب گردی

وب گردی