رئیس جمهوری وارد اراک شد

رییس جمهوری روز یکشنبه با استقبال آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه اراک شد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس‌ جمهوری در بدو ورود به استان مرکزی و در جمع خبرنگاران، با سلام و درود بر سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و اصحاب باوفایش گفت: خوشحالم در ایامی که هنوز از عطر فرهنگ عاشورا استشمام می‌شود به استانی سفر کردیم که همواره یادآور امام عزیز و بزرگوار است.

روحانی تأکید کرد: هر چه از عزت، استقلال و عظمت کشور داریم از تلاش‌های بنیانگذار کبیر انقلاب است که در این سرزمین رشد و نمو یافت و در حوزه علمیه اراک به تعلیم و تعلم پرداخت.

رییس‌ جمهوری با تأکید بر اینکه استان مرکزی پایه اصلی برای صنعت کشور است، مردم این استان را غیور، ایثارگر و فداکار توصیف کرد و اظهار داشت: در این سفر مطالبات و خواسته‌های مردم در جلسات مختلف شنیده خواهد شد و به بخشی از نیازهای استان که در هیأت وزیران تصمیم‌گیری شده است، جامه عمل پوشیده خواهد شد.

روحانی ابراز امیدواری کرد: نتایج سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی و شهر اراک، آبادانی و توسعه روزافزون باشد.

دیدار با سرمایه گذاران ، ایثارگران، خانواده شهدا ، نخبگان ، شرکت در نشست شورای اداری استان مرکزی و سفر به شهر خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر دو روزه است.

202/201

کد خبر: 688430

وب گردی

وب گردی