انتشار ششمین پاراگراف؛ ویژه هما روستا

ششمین شماره ماهنامه "پاراگراف" ویژه زنده‌یاد "هما روستا" بازیگر فقید سینما، تئاتر و تلویزیون، منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز در معرفی این شماره آمده است: ماهنامه هنرهای نمایشی "پاراگراف" که می‌کوشد هر شماره خود را به شکل پرونده، به یک چهره ماندگار در عرصه‌های هنرهای نمایشی(سینما، تئاتر و تلویزیون) اختصاص دهد، در ششمین شماره‌ خود به سراغ زنده‌یاد هما روستا رفته است.

در این شماره از "پاراگراف"، علاوه روایت زنده‌یاد هما روستا از دوران کودکی‌ به قلم خودش، گفت‌و‌گویی با وی درباره زندگی و آثارش و نیز دو نمایشنامه برای او به قلم محمد رحمانیان و محمد چرم‌شیر منتشر شده است.

علاوه بر این، یادداشت‌هایی از: حمید لبخنده، محمدعلی سجادی، بهروز غریب‌پور، علی دهکردی، محمد صالح علاء، احترام برومند، سیروس تسلیمی، مژده شمسایی، ساعد باقری، حمید پورآذری، محمودرضا رحیمی، اشکان خطیبی، امیر روشن و غلامرضا کاظمی دینان در ششمین شماره "پاراگراف"، منتشر شده است.

عکس‌های کمتر دیده شده و یا دیده نشده‌ از زندگی شخصی و حرفه‌ای هما روستا، از دیگر بخش‌های این شماره از "پاراگراف" است.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه "پاراگراف"، بهاره برهانی و سردبیر آن، محمدرسول صادقی است. ششمین شماره این ماهنامه، در 72 صفحه گلاسه و تمام رنگی، با قیمت 6 هزار تومان از هم ‌اکنون در کیوسک‌های مطبوعاتی منتخب تهران و شهرکتاب‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان است.

502502

کد خبر: 688510

وب گردی

وب گردی