برگزاری اردوی یک روزه آموزشکده سما ازگل با شعار سما دوستدار محیط زیست

اردوی یک روزه آموزشکده سما ازگل در کلکچال با شعار دوستدار محیط زیستو با حضور مدیر تربیت بدنی سازمان سما برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، اردوی یک روزه کوه پیمایی با شعار سما دوستدار محیط زیست با حضور زهرا فتح اللهی مدیر تربیت بدنی سازمان سما ، همکاران سما تهران و دانشجویان دختر آموزشکده سما ازگل در ارتفاعات کلکچال برگزار شد. این اردو که با استقبال دانشجویان آموزشکده ازگل روبه رو شد در جهت ترویج فرهنگ احترام به محیط زیست انجام شد.

شرکت کنندگان پس از طی کردن مسافت طولانی و کوه پیمایی در ایستگاه 1(اولین استراحتگاه) اسکان نموده و با خوردن تغذیه سالم قوای جسمی خود را بازیابی کردند، و بعد از کمی استراحت و تجدید قوا به سمت ایستگاه 2 مسیر کوهپیمایی را ادامه دادند.

این اردو که با تلفیق ورزش و شادابی ، نشاط و تندرستی برگزار شد ، دانشجویان در محیط مفرح کوه و در دل طبیعت به انجام ورزش هایی از جمله شطرنج ، طناب زنی ، طناب کشی پرداختند.

این رابط خبری در ادامه افزود:در هنگام بازگشت از کوه دانشجویان که با شعار "سما دوستدار محیط زیست" به این اردو قدم گذاشته بودند،به جمع کردن زباله های پراکنده در کوه پرداختند .

در این اردو یک روزه، مدیر تربیت بدنی با برگزاری چند مسابقه ورزشی بین دانشجویان (مچ اندازی_دراز و نشست و طناب زنی) شادی و هیجان بیشتری در گروه ایجاد نموده و از نفرات برتر در هر رشته با اهدا لوح به رسم یاد بود تقدیر به عمل آورد.

108

کد خبر: 688579

وب گردی

وب گردی