برگزاری جلسه درس اخلاق آیت الله محمودی در سالن اجتماعات واحد ورامین-پیشوا

جلسه درس اخلاق آیت الله سیدمرتضی محمودی ، امام جمعه شهرستان ورامین باحضور مسئولین این شهرستان در سالن اجتماعات پردیس ورامین دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد .

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه که با حضور فرماندار ومعاونین فرمانداری ، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، بخشداران مرکزی و جواد آباد ، رؤسا و مسئولین ادارات شهرستان ورامین و هم چنین عوامل ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ورامین برگزار شد ، مسائل اخلاقی به ویژه در حوزه مدیریت توسط آیت الله محمودی ارائه شد.

آیت الله سید مرتضی محمودی ضمن دعوت به تقوا و رعایت حدود الهی با تأکید بر حفظ وحدت میان آحاد جامعه گفت : گفت : مهمترین هدف دشمنان اسلام ، ایجاد اختلاف بین صفوف به هم فشرده مسلمانان است و مقابله با این توطئه به شناخت و آگاهی مسلمانان نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: تقوای الهی تنها عاملی است که نفس سرکش اماره که انسان را به بدی و پلیدی دعوت می کند را مهار می سازد ، اگر همه افراد در زندگی فردی و اجتماعی تقوای الهی را رعایت کنند ، بسیاری از مشکلات از جامعه رخت بر می بندد.

وی با تأکید بر مسؤلیت تمامی افراد در جامعه اسلامی گفت :همه در قبال رفتارهایی که انجام می دهند ، در برابر خداوند متعال مسئول هستند و در روز قیامت حتی از پیامبران الهی نیز سئوال می شود.

آیت الله سید مرتضی محمودی تصریح کرد: خدا را شاکریم امروز ایران اسلامی از لحاظ امنیت در بهترین شرایط خود به سر می برد و اوضاعی که مردم منطقه در آتش جنگ و جنایت به خاک و خون کشیده می شوند ، ایران اسلامی در امنیتی پایدار به سر می برد و شکرانه این نعمت ، خدمت رسانی به مردمی است که صاحبان اصلی انقلاب محسوب می شوند.

امام جمعه شهرستان ورامین اظهار داشت : پیامبر گرامی اسلام(ص) برای حفظ دین اسلام رنج ها و مشقات فراوانی را تحمل کردند ، دین اسلام به سادگی حفظ و نگهداری نشده و باید با صبر ، تقوای الهی و رعایت شرعیات از این دین مبین که نجات گر بشریت است حراست نمود.

در ادامه این جلسه که درسالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا برگزار گردیده بود فرماندار شهرستان ورامین گزارشی در خصوص وضعیت اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ورامین به حاضرین ارائه نمود.

108

کد خبر: 688589

وب گردی

وب گردی