برزگر:سلطانی فر خودش از جنس ورزش است

عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: از اینکه تکلیف ورزش مشخص خواهد شد بسیار خوشحالم چرا که ما برای چهار سال بعد باید برنامه ریزی دقیق و بررسی شده ای را داشته باشیم.

منصور برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص استعفای محمود گودرزی اظهار داشت: گودرزی در مدت زمانی که در وزارت ورزش حضور داشت تمام تلاش خود را کرد تا بتواند به بهترین شکل ممکن ورزش کشور را اداره کند که تا حدودی موفق شد آنچه را که خود دنبال آن بود را محقق سازد. از اینکه تکلیف ورزش مشخص خواهد شد بسیار خوشحالم چرا که ما برای چهار سال بعد باید برنامه ریزی دقیق و بررسی شده ای را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از این که محمود گودرزی برکنار شده است خوشحال نیستم من فقط و فقط برای این که می توانیم برنامه خوبی را برای چهار سال آینده ورزش کشورمان داشته باشیم خوشحال هستم. ما می توانیم با بررسی و تصمیم گیری های مناسب ورزشکاران را برای المپیک 2020 توکیو آماده کرده و موفقیت چشم گیری را نیز در توکیو کسب کنیم.

عضو شورای فنی کشتی آزاد با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: مجلس شورای اسلامی باید دقت لازم را به خرج دهد و فردی را برای این وزارت خانه انتخاب کند که بتواند در این وزارتخانه کار کند.اگر اکنون فردی را انتخاب کنند و بعد از انتخابات ریاست جمهوری فرد دیگری را ،این کار برای جامعه ورزش ما سودی نخواهد داشت و حتی ضربات روحی و روانی بسیار بدی را به جامعه ورزش وارد خواهد کرد.

وی افزود: ما باید از تجربیات دیگر کشورها استفاده کنیم و با ایجاد ثبات مدیریتی ورزش کشورمان را بهتر اداره کنیم تا بتوانیم در جهان به آن جایگاه واقعی خود برسیم.

برزگر در خصوص انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی وزرات ورزش اظهار داشت: سلطانی فر خود از مدیران ورزش بوده و سالیان سال در حوزه های مدیریتی ورزشی کار کرده است اما باید تمام جوانب را در نظر گرفت و انتخاب کرد. با این حال او می تواند گزینه بهتری نسبت به سایر افراد مورد نظر باشد، در پایان ما باید منتظر بمانیم و ببینیم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی چه تصمیمی را می گیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم روزهای خوبی در انتظار ورزش کشورمان باشد و کسی سکاندار وزارت شود که خود ورزش را درک کند.

605/602

کد خبر: 688733

وب گردی

وب گردی