نشست دبیر شورای سیاستگذاری سما استان تهران با مدیران مدارس/آزادبر: باید تمام تلاش را در جهت برندسازی سما انجام داد

دبیر شورای سیاستگذاری سما استان تهران ضمن حضور در جلسه شورای مدیران مدارس سما تهران با بیان اینکه باید تمام تلاش را در راستای برند سازی سما انجام داد گفت : باید سیاستها و برنامه های مدارس براساس برنامه ششم توسعه طوری عملیاتی شود که به تحقق شناسایی و برند سازی سما کمک کند.

به گزارش ایسکانیوز، آزادبر همچنین با اشاره به منشور فعالیت ها جهت برند سازی و تعالی مدارس اذعان کرد: داشتن برنامه در تمامی بخشها از قبیل آموزشی ، پژوهشی، پرورشی، تربیت بدنی، اداری و مالی می تواند یاری رسان خوبی باشد .وی با تاکید بر اهمیت آموزش ادامه داد: توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی ، برگزاری جلسات هم اندیشی و همفکری با اولیا به منزله اتاق فکر مدارس ،توجه به فعالیتهای فوق برنامه ، شناخت استعدادها و توجه ویژه برای پرورش رشد استعدادهای دانش آموزان ، راه اندازی آموزش زبان انگلیسی تحت نظارت انستیتو زبان سما باید در حوزه آموزش مدنظر قرار گیرد.

توجه به فناوری نانو، همکاری و تعامل هرچه بیشتر با سازمان فنی و حرفه ای ، اهتمام به یادگیری یک فن و حرفه یا مهارت خاص ، برگزاری دوره های Icdl ،دعوت از کار آفرینان برتر و ... از دیگر مسائل عنوان شده توسط دکتر آزادبر بود.

دبیر شورای سیاستگذاری سما استان تهران همچنین ضمن با اهمیت خواندن مسائل پرورشی و تربیت بدنی افزود: اقامه نماز جماعت ، آموزش قرآن ، آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی ، عنایت خاص به سلامت تن و روان دانش آموزان در مدارس باید نهادینه شود.

دکتر آزادبر با بیان اینکه شفافیت مالی و اداری در هر سازمانی به رشد و تعالی آن سازمان کمک خواهد کرد ،ادامه داد: توجه به مصرف بهینه منابع مالی و صیانت از اموال، انجام فعالیتهای مالی براساس ضوابط مالی سازمان سما و پشتیبانی مدیران از حیث اداری و مسائلی از این دست می تواند راه رسیدن به اهداف پیشرو را تسریع کند.

در پایان جلسه از کلیه مدیرانی که تمام همت خود را جهت جذب حداکثری دانش آموزان بکار گمارند توسط دبیر شورای نظارت و هماهنگی تقدیر بعمل آمد.

101

کد خبر: 688787

وب گردی

وب گردی