آغاز جلسات فراکسیون های سیاسی مجلس برای ارزیابی برنامه وزرای پیشنهادی

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسات فراکسیون های سیاسی مجلس برای ارزیابی برنامه وزرای پیشنهادی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، اظهار کرد: خانه تکانی در دولت امری ضروری بود چرا که دولت داشت به نوعی یکنواختی و روزمرگی عادت می کرد و مردم هم داشتند تصور می کردند که دولت به مطالبات آنها بی توجه است.

وی افزود: دولت با این حرکت نشان داد به نظر مردم و مجلس توجه دارد و اشکالات وارده را شنیده و مترصد برطرف کردن آن است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه سه وزارتخانه ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش قابلیت تغییر داشتند، تصریح کرد: شاید در مورد بقیه وزارتخانه ها که انتظار تغییر می رفت هنوز گزینه مناسبی برای جایگزینی پیدا نشده و به همین خاطر دولت فعلا به این تغییرات بسنده کرده است.

جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا، همچنین گفت: ما این تغییر را به فال نیک می‌گیریم و مجلس که با شعار حمایت از دولت بر سر کار آمده کمک خواهد کرد که وزرای پیشنهادی دولت رای بیاورند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در ارزیابی سوابق و برنامه وزرای پیشنهادی نیز اظهار کرد: از امروز جلساتی در مجلس به همین منظور شکل گرفته و در همین راستا فراکسیون فردا صبح با آقای سلطانی فر و در روزهای 4شنبه و یکشنبه نیز با دو وزیر پیشنهادی دیگر تشکیل جلسه خواهد داد تا برنامه های آنها را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی در پایان گفت که فراکسیون مستقلین ولایی بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی را مستقل از سایر فراکسیون های سیاسی مجلس انجام خواهد داد.

202/201

کد خبر: 688873

وب گردی

وب گردی