نجفی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال سومین قهرمانی در واترپلو است

سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی: تیم واترپلو  دانشگاه آزاد در کورس قهرمانی می جنگند تا برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

علی نجفی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص لیگ واترپلو و شرایط تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لیگ برتر واترپلو از 28 مهر ماه شروع که در هفته اول تیم دانشگاه آزاد با تیم اصفهان دیدار کرد. این مسابقه با میزبانی تیم دانشگاه برگزار شد و در نهایت با نتیجه 14 بر 2 تیم ما به پیروزی رسید. بازیکنان ما در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و به نحو احسن دستورات سرمربی خود را اجرا کردند. از هفته دوم رقابت‌ها نیز تیم دانشگاه آزاد در تهران میهمان شهید نوفلاح هست، این دیدار چهارشنبه 5 آبان برگزار می‌شود؛ تیم نو فلاح هم تیمی خوبی است امیدواریم که این بازی را هم با پیروز پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: اتفاق خوبی که امسال رخ داده، افتتاح مجموعه ورزشی حافظ با معاونت ورزش بود. این ورزشگاه کمک مجموعه ورزشی فتح قرار گرفته و یک تعامل خیلی خوبی به وجود آمده است. در حال حاضر و تمام تیم‌های دانشگاه از در حال حاضر تیم های بسکتبال اقایان و فوتسال اقایان و فوتسال بانوان و والیبال بانوان و واترپلو در مجموعه ورزشی فتح فعالیت می کنند. این ورزشگاه ها از بهترین امکانات برخور دارند،برای مثال تمرینات رشته واترپلو دانشگاه آزاد در استخر مجموعه ورزشی فجر برگزار می شود که این استخر آنقدر مجهز است؛ اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در آن برگزار می شود.

سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی افزود: جا دارد در اینجا تشکر ویژه ای از یعقوب پور مدیر مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات داشته باشم که با توجه به اینکه دانشجویان و کارمندان واحد نیز در ان مجموعه فعالیت دارند به تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه نیز زمان های مناسب جهت تمرین و میزبانی مسابقات را اختصاص می دهد. آن ها این فرصت را در اختیار کارمندان مرکزی، تیم‌های باشگاهی و تیم‌های علوم تحقیقات گذاشته اند که از این امکانات استفاده کنند. آن ها با هماهنگی خوبی که دارند تمام ورزشکاران و کارکنان ساعت مورد نیاز خودشان می توانند از مجموعه استفاده کنند.

نجفی تصریح کرد: بعد از پایان هفته دوم لیگ واترپلو به مدت 20 روز برای مسابقات تیم ملی تعطیل می شود. تیم ملی برای مسابقات قهرمانی توکیو اعزام می شود.امسال در حال حاضر 5 ملی‌پوش در تیم دانشگاه آزاد داریم که دونفر از آنها به خدمت مقدس سربازی رفته اند اما ما سعی کردیم بازیکنان جایگزینشان را به خوبی انتخاب کنیم. حامد ملک خلبانان، سهیل رستمیان، شایان قاسمی، سیدعلیرضا پورنگ، سیدسجاد ساویز ملی پوشان ما هستند. بعد از پایان مسابقات تیم ملی (اواخر آبان ماه تا اسفند ماه) تیم واترپلو دانشگاه آزاد در کورس قهرمانی می جنگند تا برای 3 سال پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کند. ما از محمد دادکان برای حمایت های همیشگی اش هم تشکر می کنیم؛ با تلاش و حمایت او دانشگاه بزرگ‌ترین وزنه برای رشته واترپلو است. همچنین تشکر از سارنگ مدیر کل تربیت بدنی واحد علوم و تحقیقات و یعقوب پور مدیر مجموعه ورزشی واحد علوم و تحقیقات که ما را حمایت می کنند.

604/602

کد خبر: 688885

وب گردی

وب گردی