با برگزاری انتخابات؛شوراهای تخصصی پژوهشی و اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان روسای خود را شناختند

معاون پژوهشی و معاون اداری مالی واحد همدان  رییس شوراهای تخصصی پژوهشی و اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان شدند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در جلسه شورای اداری استان که در سالن کنفرانس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان برگزار شد، گفت: در تشکیلات جدید هیات امنای استانی، رکن اصلی چارت سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان است و شوراهای تخصصی از بازوان محوری هیات امنا استان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های اساسی هستند.

سعید جامه‌بزرگی افزود: شوراهای تخصصی با ترکیب معاونان مربوطه واحدهای دانشگاهی و روسای واحدها و مراکز دانشگاهی می‌توانند گام موثر و مفیدی را در حرکت رو به رشد دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان همدان بردارند.

در ادامه این جلسه از زحمات داریوش جاوید و حسین سلیمانی رییس شورای تخصصی اداری مالی و پژوهشی استان تقدیر شد و با برگزاری انتخابات، مهرداد چراغی معاون پژوهش و فناوری واحد همدان به عنوان رئیس شورای پژوهش و فناوری و علیرضا پیرحیاتی معاون اداری مالی همدان نیزبه عنوان رئیس شورای اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با اکثریت آرا انتخاب شدند.

101

کد خبر: 688888

وب گردی

وب گردی