سامسونگ تلویحا تایید کرد که گلکسی نوت ۸ را خواهد ساخت

به گزارش ایسکانیوز، در هفته‌های اخیر اخباری منتشر شدند که بیان می‌کردند احتمال دارد شرکت سامسونگ بعد اتفاقاتی که برای گلکسی نوت ۷ افتاد اساسا قید سری نوت را بزند. اما ظاهرا طبق اخبار جدید می‌شود گفت سامسونگ تلویحا تایید کرده که گلکسی نوت ۸ هم در آینده به بازار خواهد آمد.

هفته گذشته سامسونگ برای تقویت وفاداری هواداران و کاربرانش وعده‌هایی به خریداران نوت ۷ در کره‌جنوبی داده بود. سامسونگ گفته بود خریداران نوت ۷ می‌توانند گوشی‌شان را با سامسونگ گلسی S7 و سامسونگ گلکسی S7 Edge تعویض کنند و باقی پول را هم پس بگیرند. علاوه بر این خبری منتشر شده که خریداران نوت ۷ می‌توانند با عرضه گلکسی S8 و گلکسی نوت ۸ هر کدام از این گوشی‌ها را هم با تخفیف خریداری کنند.

در واقع آن دسته از خریداران نوت ۷ که تصمیم گرفته‌اند گوشی‌شان را با سری ۷ گلکسی S تعویض کنند این شانس را دارند که گوشی‌شان را در سال ۲۰۱۷ با یکی از گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی نوت ۸ بروزرسانی کنند. البته این بروزرسانی مجانی نیست اما تخفیف خوبی به این کاربران تعلق می‌گیرد.

اما شاید وجه جالب این خبر برای‌مان این بود که نام گلکسی نوت ۸ را می‌شنویم. در واقع سامسونگ تلویحا تایید کرده که دست از ساخت سری نوت برنخواهد داشت و هواداران این سری می‌توانند در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه یک گوشی جدید از این سری باشند. گوشی‌ای که شاید بتواند خاطرات تلخ نوت ۷ را از اذهان هواداران این شرکت پاک کند.

منبع: دیجی کالا

107/108

کد خبر: 689060

وب گردی

وب گردی