واکنش سخنگوی ناجا به خبر کشته‌شدن کوله‌بران

سخنگوی ناجا نسبت به انتشار خبری درباره کشته شدن تعدادی ازکوله بران در سال 94 در مرزهای غربی کشور واکنش نشان داد و آن را دروغ خواند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به انتشار خبری در مورد کشته تعدادی از کوله‌بران در مرزهای غربی که از سوی رسانه های خارجی مطرح شده است، گفت: این ادعا دروغی بیش نیست و در حالی منتشر شده است که تلاشهای صورت گرفته در خصوص ساماندهی کوله بران در مسیرها و چارچوبهای قانونی نشان از توجه نظام به محرومین و مقتضیات جامعه دارد.
او با بیان اینکه وقوع چنین اتفاقی در سال 94 نیز به عیچ عنوان مورد تایید نیست، گفت: بی شک تعمد رسانه های خارجی در معرفی قاچاقچیانی که با عنوان مجعول کوله بر، مخفیانه و شبانه سعی در ورود به کشور دارند، حکایت از خواست این رسانه ها در تضعیف حریم مرزهای ایران و فراهم‌سازی زمینه برای ورود افرادی دارد که با مقاصد گوناگون فارغ از ترویج اقتصادغیررسمی وسودهای کلان تلاش برای ورود سلاح وموادمنفجره و موادمخدر در اشکال مختلف و همچنین خدشه دار کردن امنیت مثال زدنی کشورمان ایران دارند.

بر اساس متنی که دفتر سخنگوی ناجا در اختیار ایسنا قرار داده، منتظرالمهدی افزود: بی شک،پلیس نسبت به ورود مخفیانه و غیرقانونی هر فرد و شکستن حریم امن مرزهای کشور برخوردی قاطعانه خواهد داشت و بر سرجان و امنیت مردم هرگز مماشات نخواهد کرد.

105105

کد خبر: 689139

وب گردی

وب گردی