قیمت بلیط تهران- نجف به دومیلیون تومان رسید؟!/نَه بازار، به نرخ های مصوب

سخنگوی سازمان هواپیمایی در خصوص تعیین نرخ جدید بلیط هواپیما به مقصد نجف و بغداد گفت:نرخ بلیط رفت و برگشت تهران – بغداد و تهران – نجف 1 میلیون و 100 هزار تومان تعیین شد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی در خصوص تعیین نرخ جدید بلیط هواپیما به مقصد نجف و بغداد گفت: نرخ بلیط رفت و برگشت تهران – بغداد و تهران – نجف 1 میلیون و 100 هزار تومان و نرخ بلیط رفت و برگشت مسیر مشهد - نجف و مشهد – بغداد 1 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: تقاضای ما از مردم این است که بلیط های خود را فقط از شرکت های هواپیمای تهیه و در صورت مشاهده تخلف در نرخ فروش بلیط با شماره 66078700 داخلی234 و 388 تماس حاصل کنند.

رضا کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حالت عادی نرخ بلیط هواپیما به نجف و بغداد 800 هزار تومان است، افزود: از آنجایی که هواپیماهای اعزامی بدون مسافر به کشور بازمی گردند بهای بلیط یک میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده است.

وی در پایان اذعان کرد:متاسفانه ما در بازار شاهد فروش بلیط تا سقف دو میلیون تومان هستیم که این امر نظارت دقیق تر مسولان و برخورد شدیدتر با متخلفان را می طلبد.

402

منبع : باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 689149

وب گردی

وب گردی