جعفرزاده ایمن آبادی : تشریح برنامه های سلطانی فر و امیری در فراکسیون مستقلین ولایی/دانش آشتیانی فردا در فراکسیون حاضر می‌شود

عضو هیات موسس فراکسیون مستقلین ولایی محورهای جلسه امروز فراکسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت جعفر زاده ایمن آبادی گفت: فراکسیون مستقلین ولایی صبح امروز جلسه ای با حضور نمایندگانی که مشی اعتدالی دارند برگزار کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان صالحی امیر و سلطانی فر در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی حضور یافتند و برنامه های خود را ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان تشریح کردند.

وی در ادامه گفت: طبق برنامه اعلام شده فراکسیون مستقلین ولایی ، صبح فردا آقای دانش آشتیانی در جمع نمایندگان این فراکسیون حاضر خواهد شد تا برنامه های خود را برای وزارت آموزش و پرورش تشریح کند.

این نماینده مجلس دهم با تاکید بر این که فضای نشست نمایندگان با وزرای پیشنهادی دولت صمیمی بوده است ، گفت: نمایندگان ملت دغدغه های خود را بیان کردند و مجلس بنا به همکاری با دولت دارد تا وزرا برای تدوین بودجه سال 96 ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: معدل نظرات نمایندگان فراکسیون مستقلین ولایی نسبت به وزرای پیشنهادی دولت مثبت است . ما امیدواریم با هم افزایی و همدلی دولت و مجلس مشکلات با سرعت بیشتری حل و فصل شود.

304/201

کد خبر: 689171

وب گردی

وب گردی