پارودی بر اساس «رومئو و ژولیت» از ایران به فستیوال تئاتر بلاروس راه یافت

 نمایش "شکسپیر عشق ۲۰۰۱ " نوشته میلاد اکبر نژاد و کارگردانی عباس اقسامی به بخش اصلی فستیوال بین المللی تئاتر بلاروس راه یافت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این نمایش، عباس اقسامی با اعلام این خبر افزود: فستیوال بین المللی تئاتر بلاروس از سوم تا دهم آذرماه امسال در دو بخش دانشگاهی و حرفه ای برگزار می شود و در این دوره میزبان 26 نمایش از کشورهای مختلف است که شکسپیر عشق 2001 نیز به عنوان نماینده ایران در این رویداد تئاتری و در بخش حرفه ای حضور پیدا می کند. که البته با توجه به لزوم تامین هزینه های ترانسفر توسط گروه در صورتی که رایزنی های صورت گرفته با برخی متولیان فرهنگی کشور مثبت و هزینه مربوطه تامین شود، گروه قادر به حضور در این فستیوال خواهد بود.
وی تصریح کرد: شکسپیر عشق 2001 سال گذشته نیز در فستیوال بین المللی تئاتر اسپانیا حضور داشته اما متاسفانه تاکنون شرایط برای اجرای عمومی این اثر در داخل کشور فراهم نشده است.
به گفته اقسامی،نمایش مذکور یک نمایش کمدی موزیکال و اثری پارودیک بر اساس رومیو و ژولیت شکسپیر است و افشین زارعی، سلمان خطی، علی تقی زاده، سامان خلیلیان، حسین جمالی، مهدی حاجیان و آرام خلخالی به عنوان بازیگران و سحر ابراهیمی مهر در مقام دستیار کارگردان و برنامه ریز در این نمایش 50 دقیقه ای حضور دارند.
لازم به ذکر است این گروه اجرایی در سال ۹۳ نیز با نمایش تردید نکن هوراشیو در فستیوال بین المللی تئاتر پرتغال حضور داشته و پیش از این نیز در جشنواره های بین المللی تئاتر در کشورهای هند ،مالزی ،فرانسه ، ارمنستان و لهستان شرکت کرده اند.
503

کد خبر: 689199

وب گردی

وب گردی