لیورپول - تاتنهام؛ تلاش برای برگزاری جامی متفاوت

دو تیم لیورپول و تاتنهام امشب(4 آبان ماه) از ساعت 22:15 به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش اسکانیوز، خیلی‌ها دوست داشتند بازی لیورپول مقابل تاتنهام کمی دیرتر و در مراحلی حساس‌تر از یک‌هشتم‌نهایی جام اتحادیه انگلیس برگزار شود اما دست تقدیر 2 تیم سرحال این روزهای لیگ برتر را به جان هم انداخت. بازی ساعت 22:15 امشب به وقت تهران در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام اتحادیه انگلیس به میزبانی لیورپول مقابل تاتنهام، برای تیم کلوپ و مردان پوچتینو اهمیت زیادی دارد چون هر 2 برای قدرتنمایی در جامی غیر از لیگ برتر به دنبال یک نتیجه خوب هستند!

هر دو تیم در هفته های اخیر شرایط نسبتا خوبی را تجربه کرده اند و در لیگ برتر در جایگاه قابل قبولی قرار گرفته اند. در تیم لیورپول، جودرن هندرسون به علت دریافت کارت قرمز در بازی قبل غایب خواهد بود و احتمالا بازیکنانی مثل لوکاس لیوا، استوریچ، مینیوله و مورنو از ابتدا در ترکیب اصلی مرسی سایدی ها قرار خواهند داشت. در آن سو، هری کین و آلدرویرلد نیز بعد از مدت ها دوری به علت مصدومیت شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند اما بعید است از ابتدا در ترکیب قرار بگیرند و سیسوکو نیز به علت محرومیت، نمی تواند در لیست بازیکنان پوچتینو در دیدار امشب قرار بگیرد.

شاگردان کلوپ این روزها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و 9 بازی از 11 بازی اخیر خود را با پیروزی سپری کرده اند. البته تاتنهام یکی از تیم هایی بود که موفق به متوقف کردن لیورپول شد. اما تاتنهام نیز در 5 سفر اخیر خود به آنفیلد موفق به شکسست میزبان نشده است. تاتنهام در فصل جاری در همه رقابت ها تنها در یک دیدار شکست خورده اند اما در 3 دیدار آخر خارج از خانه خود نیز به پیروزی دست نیافته اند.

** غایبان بازی:

2 تیم محروم و مصدوم خاصی ندارند و آسیب‌دیده‌ها به تمرینات بازگشته‌اند اما احتمالا به سبک سایر تیم‌های بزرگ، هر 2 مربی به بخشی از تیم اصلی خود استراحت می‌دهند و به همین دلیل احتمال دیدن ترکیبی متفاوت از همیشه وجود دارد.

** رویارویی‌های قبلی:

در 151 رویارویی قبلی، 68 پیروزی از آن لیورپول شده، 44 بار تاتنهام به برتری دست یافته و 39 رقابت هم با تساوی به پایان رسید.

** نکات ویژه:

پس از نبرد لیورپول مقابل نیوکاسل، این بازی دومین رقابت پرگل تاریخ لیگ برتر است.

فقط 3 بازی پیش از جدال لیورپول با تاتنهام گل به خودی داشته است.

آخرین پیروزی تاتنهام مقابل لیورپول در آخرین فصل بازی بیل در تاتنهام رقم خورد.

** ترکیب احتمالی دو تیم:

لیورپول: مینیوله، کلاوان، لاورن، کلاین، میلنر،جوریچ، لوکاس،فینالدوم، لالانا، اوریگی، اینگس

تاتنهام: فورم، دیویس، ویمر، ویکرز، تری‌پیر، وانیاما، وینکس،کارول، یانسن، اونوما، انکودو

** سایر بازی‌های امروز یک‌هشتم‌نهایی جام اتحادیه انگلیس

آرسنال- ردینگ، بریستول‌سیتی- هال‌سیتی، لیدزیونایتد- نورویچ، نیوکاسل-پرستون

همه بازی‌های راس ساعت 22:15 به وقت تهران انجام می‌شود.

604/601

کد خبر: 689277

وب گردی

وب گردی