گلکسی S8 کی راهی بازار می‌شود؟

شایعات مختلفی درباره‌ی زمان عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ شنیده می‌شوند. خیلی‌ها می‌گویند که این گوشی زودتر و خیلی‌ها می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند دیرتر از زمانی که انتظار داشتیم راهی بازار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که دیروز گفته می‌شد این گوشی دیرتر راهی بازار می‌شود، امروز خبرگزاری‌های کشور کره‌ی جنوبی به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 برای جبران ضرر گلکسی نوت ۷ زودتر راهی بازار می‌شود.

سامسونگ در چند سال گذشته گوشی‌های پرچم‌دار سری S را در مراسم MWC معرفی می‌کرد. مراسمی که اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود. حتی انتظار داشتیم که گلکسی S8 در MWC سال ۲۰۱۷ معرفی شود؛ اما به نظر می‌رسد که باید زودتر منتظر معرفی این تلفن همراه هوشمند باشیم.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که عرضه‌ی زود هنگام گلکسی S8 باعث می‌شود که سامسونگ بتواند اعتماد مردم را به دست بیاورد. این شرکت قصد دارد خاطره‌ی تلخ نوت ۷ را هرچه سریع‌تر از ذهن کاربران پاک کند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 با تغییرات فراوانی راهی بازار می‌شود و به همین دلیل این محصول یک تفاوت اساسی با سایر محصولاتی که تا این لحظه از طرف سامسونگ شاهد بودیم، راهی بازار می‌شود.

منبع : دیجی کالا

108

کد خبر: 689300

وب گردی

وب گردی