سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر معرفی شد

با حکم دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی خلخالی  به عنوان سرپرست واحد رامسر منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی رامسر صبح امروز در سالن آمفی تئاتراین واحد دانشگاهی برگزار شد .در این مراسم مسئولین ادارات مختلف، اعضای شورای شهر رامسر، سروری فرماندار شهرستان رامسر ، دکتر محمد صالحی رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، برخی از روسای واحدهای دانشگاه استان ، کارکنان ، اساتید و جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی حضور داشتند .

در این مراسم، محمد صالحی، رئیس دبیرخانه هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: در محیطی کار می کنیم به نام دانشگاه ، با یک رسالت و فعالیت مشخص با محور فرهنگی ، اعتقادی و اخلاقی که آن را می توان به عنوان پیشانی رشد در جامعه اسلامی تلقی کرد.

صالحی افزود :موفقیت یک جامعه قطعاً به خروجی دانشگاهها بستگی دارد دانشگاه می تواند سر لوحه همه تغییرات باشد .دانشگاه آزاد اسلامی نمادی از فعالیت های انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب با محور اسلامی است و کمک کار نظام آموزشی کشور شده و در توسعه و بالندگی کشور نقش ایفا می کند.

او در ادامه گفت : واحد رامسر در بین واحدهای هم درجه خود کمترین مشکل را دارد و روند رو به رشد آن بسیار مشهود است. ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر خلعتبری به دکتر علی خلخالی جهت انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تبریک گفت.

سرپرست سابق واحد رامسر در ادامه گفت : عرض ادب و احترام دارم به همه حضار گرامی و تبریک ویژه ای به دکترعلی خلخالی و آرزوی کسب موفقیت برای این عزیز را دارم . ایشان از همه کسانی که در پیشرفت واحد رامسر چه اعضای هیات رئیسه و چه مقامات شهرستانی و استانی تقدیر و تشکر کرد.

حسین سروری فرماندار شهرستان رامسر گفت: طبیعتاً دانشگاه نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه هر جامعه ای دارد به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی که یک نهاد و یک نهال برخواسته از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه گفت : من از انتخاب دکتر علی خلخالی به عنوان سرپرست واحد رامسر از آقای دکتر میرزاده و آقای دکتر نیاز آذری کمال تشکر را دارم.

علی خلخالی، سرپرست جدید واحد رامسر نیز ضمن قدردانی از حُسن اعتماد دکتر میرزاده ، دکتر نیاز آذری ، دکتر صالحی و دکتر محمود صمدی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت بین المللی شدن پیش رود. واحد رامسر همه ظرفیت های لازم از قبیل هیات علمی بسیارعالی ، کارکنان بسیار فعال و کوشا و ظرفیت های اجتماعی و محیطی را برای تبدیل شدن به یک واحد بین المللی داشته و دارد.

ایشان در ادامه گفت: دانشگاه یک فراسازمان است، یک سازمان خاص نیست. دانشگاه مشرف بر همه سازمانهای دیگر بوده زیرا تربیت تمام نیروهای دیگر سازمانها به عهده دانشگاه است.

در پایان لوحی از سوی رئیس دبیرخانه هیأت امنا به این عزیزان اهدا شد. و هدایایی هم از طرف معاونین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به رسم تقدیر و یادبود به دکتر جواد خلعتبری تقدیم شد.

101/108

کد خبر: 689402

وب گردی

وب گردی