نشست دبیران و اعضای کانون ها با رییس واحد تویسرکان

نشست دبیران و اعضای کانون ها با رییس واحد تویسرکان با حضور مسئولان، دبیران تشکل ها، بسیج دانشجویی و تعدادی از اعضای فعال برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، بابایی رئیس واحد تویسرکان با ابراز خرسندی از حضور جوانان کوشا و مستعد دانشگاه جهت پیشبرد هر چه بهتر فعالیت علمی و فرهنگی دانشجویی با تکیه و اشاره به آیات روح بخش و معنوی قرآن کریم در زندگی روزمره جوانان تاکید نمود صراط مستقیم قرار دادن آیات این کتاب ارزنده بخصوص در دوران دانشجویی که یکی ارزنده ترین و تکرار نشدنی ترین زمان های موجود در زندگی فردی دانست از تقاط قوت کانون های فرهنگی در دانشگاه هاست.

وی با تاکید بر این موضوع که جوانان وقت را مقتنم بشمارند و به حفظ آیات ملکوتی قرآن کریم روی بیاورند تا از هر گونه سستی و تنبلی دور باشند گفت: شما عزیزان باید با همت والای خود علاوه بر آموختن دروس تخصصی در رشته های تحصیلیتان در طول این مدت که در دانشگاه حضور دارید از لحاظ اخلاقی و عملی الگویی مناسب برای همه دانشجویان باشید و با رفتار و اعمال شایسته مشوقی موثر برای جذب دانشجویان جدید الورود به این کانونها و امور فوق برنامه های فعال در دانشگاه باشید.

پس ازمعرفی و آشنایی دانشجویان، حجت الاسلام بت شکن مسئول امور فرهنگی دانشگاه در مورد کانونها، هیئت های مذهبی، تشکل های دانشجویی و شرح وظایف کانون های مستقل دانشجویی پرداختند. وی از دانشجویان به عنوان قشر متفکر جامعه نام برد و عنوان نمود تشکل های دانشجویی باید با توجه به تاکیدات و رهنمود های مقام معظم رهبری در مورد انتخابات پیش رو بیش از پیش به مسئله انتخابات حساسیت داشته باشند و مراقب و مواظب توطئه های دشمنان کشور باشند.

در پایان هر یک از دبیران به بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت هر چه بهتر کانون ها و تشکل های دانشجویی و بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند و دکتر بابایی نیز قول مساعدت و همکاری به اعضائ کانون های فرهنگی داد.

101/108

کد خبر: 689403

وب گردی

وب گردی