حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه تراکنش

دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه‌ریزی وامور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه تراکنش ایران حضورخواهند داشت .

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در نشست تخصصی فرصتهای تجاری و سرمایه گذاری در صنایع مالی و بانکی به ارائه دیدگاه های خود در این زمینه می پردازد .
تعاملات ایران با کشورهای جهان پس از توافق هسته ای، فرصتهای ویژه ای را در اختیار جهانیان گذاشته است و در طول یک سال گذشته، دهها هیئت خارجی از جمله سرمایه گذاران علاقمند و صاحبان کسب و کار در بازار ایران سرگرم بررسی و شناخت از نحوه تعاملات تجاری و سرمایه گذاری می باشند. در رویداد ITE و در قالب نشست و فرصتهای تجاری و سرمایه گذاری تلاش میشود با حضور مدیران ارشد صنایع مالی و بانکی و همچنین صاحبان سرمایه و کسب و کار زمینه های مساعد این تعاملات بین المللی و نحوه تجارت و سرمایه گذاری سودمند بررسی شود.
شایان ذکر است که این نمایشگاه در روزهای ۱۱ تا ۱۳ آبان‌ماه مصادف با ۱ تا ۳ نوامبر در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور در نمایشگاه تراکنش ۲۰۱۶ می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این رویداد به نشانی http://itefaba.com/fa مراجعه کنند.

منبع:ستاد خبری دانشگاه

404/602

کد خبر: 689559

وب گردی

وب گردی