مدیرکل انتصابات خبر داد: آخرین وضعیت تبدیل احکام سرپرستان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست

مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، از آخرین مصوبات کمیسیون شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت¬های امناء استانی درخصوص تبدیل احکام سرپرستان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دانیالی مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عزم و اراده ریاست محترم دانشگاه در نهادینه کردن بحث کیفی در مدیریت واحدهای این دانشگاه گفت: کیفی­ سازی در دانشگاه آزاد اسلامی در سرلوحه کارها قرار داشته و دکتر میرزاده با اتکا بر این اصل از اعمال هرگونه سلیقه فردی در کارها جلوگیری کرده­ است. بر همین اساس تلاش نیروهای سازمان مرکزی دانشگاه و اداره کل انتصابات نیز بر مبنای این اصل است.

وی افزود: در همین راستا عملکرد سرپرستان واحدهای دانشگاهی از طرق مختلف مورد ارزیابی قرار می­ گیرد و تنها پس از جمع ­بندی عملکرد و کسب امتیازات لازم، تبدیل حکم آنان به ریاست واحد در دستور کار هیأت­ های امناء استانی قرار می ­گیرد.

بر این اساس از مجموع 270 واحد دانشگاه آزاد اسلامی، تاکنون سرپرستان 99 واحد دانشگاهی حکم ریاست دریافت کرده ­اند. همچنین بررسی موضوع تبدیل احکام 57 سرپرست واحد و مرکز دانشگاهی انجام شده و در خصوص سایر واحدها و مراکز موضوع در دست بررسی است.

مشاور ریاست دانشگاه و مدیرکل انتصابات با اشاره به پایش عملکرد رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی از تغییر و جایگزینی برخی رؤسای واحدها در همین راستا خبر داد و افزود: آن دسته از سرپرستان و رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه که با سیاست های کلان دانشگاه همراه نبوده یا در مسیر همکاری تخلفاتی نموده­ اند، پس از بررسی موضوع در شورای داوری دانشگاه و پس از احراز تخلف یا ناتوانی در اداره امور جایگزین می­ شوند و همچنین در صورت احراز تخلف موضوع به مراجع ذیربط ارجاع داده می شود.

دکتر دانیالی در پایان از تأیید احکام ریاست استان­های خراسان جنوبی و سمنان در کمیسیون شورای عالی انقلاب فرهنگی و صدور احکام ریاست تعدادی از سرپرستان واحدهای استان تهران، مرکزی و یزد توسط ریاست محترم دانشگاه در روزهای اخیر خبر داد.بطوری که تاکنون احکام 27 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها توسط کمیسیون منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی تایید شده است.

101

کد خبر: 689759

وب گردی

وب گردی