از اولین گزینه برانکو برای پرسپولیس رونمایی شد

مهاجم 29 ساله و سوسنگردی استقلال خوزستان مورد توجه برانکو قرار گرفته تا نیم فصل به عضویت پرسپولیس دربیاید.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس از حالا اسب خود را زین کرده تا در نقل و انتقالات نیم فصل چند بازیکن جدید جذب کند. همین چند روز قبل بود که برانکو ایوانکوویچ در جلسه با مدیران پرسپولیس تاکید کرد که به یکی دو بازیکن جدید برای تقویت نقاط ضعف پرسپولیس نیاز دارد.

از جمله این بازیکنان رحیم زهیوی است که سخت مورد توجه برانکو قرار گرفته است. به خصوص بعد از بازی فوق العاده ای که مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ انجام داد.

زهیوی 29 ساله که اصالتی سوسنگردی دارد، ابتدای فصل هم پرسپولیس را خواهان خود می دید اما در استقلال خوزستان ماند تا در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم بازی کند.

مبلغ قرارداد زهیوی با استقلال خوزستان 600 میلیون است که تا اینجای کار درصد اندکی از آن پرداخت شده است. گویا در قرارداد زهیوی بندی است که به او اجازه می دهد نیم فصل و در صورت پرداخت نشدن مطالباتش جدا شود و پیراهن تیم دیگری را بپوشد.

حضور زهیوی در پرسپولیس می تواند بهترین اتفاق برای مهاجمی باشد که امیدوار به پوشیدن پیراهن تیم ملی است. به خصوص اینکه او طی یکی دو فصل اخیر درخشیده و حتی نظر کارلوس کی روش را برای حضور در اردوی تیم ملی جلب کرده است.

604/602

کد خبر: 689794

وب گردی

وب گردی