کانون های دانشجویی موجب ارتقای میزان مشارکت دانشجویان در امور مختلف از جمله امور فرهنگی می شود

نشست اعضای شورای مرکزی کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با سرپرست این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی ضمن قدردانی از فعالیت ها و زحمات اعضای شورای مرکزی کانون های دانشجویی عنوان کرد:کانون ها و تشکل های دانشجویی نقشی برجسته و انکارناپذیر در تحرک و پویایی جامعه دانشجویی در عرصه های مختلف علمی, فرهنگی, هنری, اجتماعی و سیاسی ایفا کردهو موجب شکل گیری ایده ها و اندیشه های نو در فضای دانشگاهها می شود.

دکتر علیرضا اقدامی ضمن تأکید بر فعالیت و پویایی بیش از پیش کانون های دانشجویی اظهار کرد: این کانون ها به عنوان یکی از شاخص ترین نمادهای مشارکت دانشجویی در تحقق امور مختلف از جمله امور فرهنگی محسوب شده و بستر و شرایط مناسب برای به فعلیت درآمدن خلاقیت ها و شکوفایی استعدادها فراهم می آورد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای مرکزی کانون های دانشجویی باید در تمامی عرصه ها و زمینه ها؛ سرمشق و الگوی مناسبی برای دانشجویان باشند تا دانشجویان با علاقه مندی و رغبت؛ به کانون ها جذب شوند و در پیشبرد اهداف و برنامه های مختلف در فضای دانشگاه ها و کشور نقش آفرینی کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در ادامه با بیان اینکه کانون های دانشجویی موجب ارتقای میزان مشارکت دانشجویان در برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی, هنری, اجتماعی, سیاسی و ارزش های دینی در سطح دانشگاه ها می گردد افزود: بی شک این کانون ها موجبرشد آگاهی و توانمندی دانشجویان در امور مختلف به ویژه امور فرهنگی, اجتماعی و سیاسی خواهد شد.

دکتر اقدامی همچنین همچنین ضمن اشاره به نقش مهم و اساسی کانون دانشجویی شهدای گمنام تصریح کرد: با تلاش اعضای این کانون؛ فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانشجویان و نسل جوان نهادینه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش برجسته کانون دانشجویی محیط زیست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی اشاره کرد و گفت: آلودگی تالاب بین المللی انزلی یکی از مهمترین و اساسی ترین معضلات کنونی این شهرستان بوده و کانون دانشجویی محیط زیست می تواند با بهره گیری از خلاقیت و توانمندی دانشجویان؛ طرح ها و ایده های نو در جهت کمک به احیای تالاب انزلی و خروج از این معضل بزرگ زیست محیطی به مسئولان ارائه نماید.
گفتنی است 7 کانون دانشجویی شامل کانون هلال احمر, محیط زیست, شهدای گمنام, مهر و دوستی, گردشگری, فیلم و عکس و تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی فعال می باشد.

102/602

کد خبر: 689849

وب گردی

وب گردی