مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر کارگاه یک روزه با عنوان «کارگاه مقدماتی آسیبهای استعمال مواد مخدر، پیشگیری و درمان» برای دانشجویان واحد را برگزار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، فخیمی فرهادی مدرس کارگاه مقدماتی "آسیب­های استعمال مواد مخدر، پیش­گیری و درمان" با ارائه برخی آمارها منتشر شده از مراجع ذی­صلاح به اهمیت آموزش در مباحث پیش­گیری اعتیاد پرداخت.

وی یکی از مشکلات مبارزه با مصرف و عوامل گسترش مصرف مواد مخدر را تجارت پر سود این مواد برای شبکه قاچاق عنوان کرد که همیشه برای افزایش تقاضا به شیوه­های ترویج در سنین متفاوت روی می­آورند.

عضو هیات علمی گروه روانشناسی و مشاوره واحد شبستر در ادامه با اشاره به انواع مواد مخدر، آسیب­های جسمی و روح مصرف هر یک از آنها را برای دانشجویان برشمرد.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی واحد شبستر برگزاری این کارگاه را در راستای دستور ریاست محترم دانشگاه و اهتمام جدی معاونت دانشجویی و فرهنگی سازمان مرکزی نسبت به ارتقای سلامت روانی – اجتماعی کلیه دانشگاهیان و لزوم انجام فعالیت پیشگیرانه عنوان کرد.

حجةالاسلام میریعقوب­زاده ادامه داد: «در این کارگاه تعداد 40 نفر از دانشجویان شرکت کرده بودند و به تمامی شرکت­کنندگان در کارگاه طی مجوز شماره 393940/57/د/94 دفتر توانمندسازی و آموزش­های کاربردی دانشگاه، گواهینامه معتبر با کد شناسه 8027 اعطا خواهد شد.»

102/602

کد خبر: 689865

وب گردی

وب گردی