مشکل بودجه خرید ساختمان برای موسسه هنرمندان پیشکسوت مرتفع شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، نشست بررسی موانع خرید ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور «علی اصغر کاراندیش»، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «سید عباس عظیمی»، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، «لادن حیدری»، مدیرکل دفتر حقوقی و راحله رودکی مدیر کل برنامه و بودجه وزارت ارشاد برگزار شد.

در این نشست سید عباس عظیمی با اشاره به اینکه خوشبختانه با حمایت‌های «محمدباقر نوبخت،» معاون رییس جمهور، مشکل بودجه خرید ساختمان جدید برای موسسه مرتفع شده است، گفت: با این توصیف در حال حاضر مواردی درباه نحوه‌ی پیگیری اداری و حقوقی در پروسه خرید این ساختمان مطرح است که به نظر نیازمند تعامل یشتری برای رفع آن است.

وی بیان کرد: خوشبختانه بخش اداری این ساختمان تعمیر و بازسازی شده و در حال استفاده است و سایر بخش‌ها نیز برای استفاده هنرمندان در قالب سالن چند منظوره، گالری هنری و محل ملاقات و همنشینی آنها به زودی آماده خواهد شد و در شرایط فعلی موقعیت و ویژگی‌های ممتاز این ملک باعث خوشحالی هنرمندان و اعضا شده و با حضور مستمر خود، بی صبرانه پیگیر چگونگی خرید ساختمان موسسه هستند و از تاخیر بوجود آمده در خرید این مکان و موانع بوجود آمده اظهار نگرانی می‌کنند.

«کاراندیش» نیز پس از شنیدن گزارش و مسائل ذکر شده در این نشست اظهار کرد: بدون شک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره حامی هنرمندان به ویژه هنرمندان پیشکسوت است که عمری را صرف اعتلای فرهنگ و هنر کشور کرده‌اند.

او ادامه داد: معاونت توسعه و مدیریت وزارت ارشاد در این موضوع هم تمام تلاش خود را همچون گذشته برای حل و فصل مشکلات انجام خواهد داد، هنرمندان پیشکسوت نگرانی در این زمینه نداشته باشند، زیرا موارد یک به یک در دست پیگیری و اقدام هستند.

مدیران کل حقوقی و برنامه و بودجه ی وزارت ارشاد نیز با بیان نظرات و مسائل مرتبط با حوزه‌ی ذیربط از تلاش جدی برای رفع هر گونه موانع احتمالی و رفع دغدغه‌ی هنرمندان پیشکسوت سخن گفتند.

503/602

کد خبر: 689879

وب گردی

وب گردی