مهاجری: جدول لیگ شکل واقعی خودش را پیدا نکرده است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: تیم‌ها با یک برد و باخت در جدول جابه‌جا می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: قبل از هر چیز احساس تأسف دارم که لیگ دوباره تعطیل می‌شود. از بردمان مقابل صبا خوشحالم و نشان دادیم که می‌توانیم تیم بزرگی باشیم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را در زمین کردند و خوشبختانه موفق شدیم 3 امتیاز بازی را در روزی که داور با ما مهربان نبود به دست بیاوریم. با جدول کاری ندارم و اعتقاد دارم هنوز جدول شکل واقعی خودش را پیدا نکرده است و تیم‌ها با یک برد و باخت در جدول جابه‌جا می‌شوند.

سرمربی پدیده گفت: این برد لطف خدا و امام رضا (ع) بود. امام رضا (ع) بچه‌های ما را دعا می‌کند. شکست صبا در قم کار بزرگی است با این شرایط که ما 2،3 بازیکن را به همراه نداشتیم. این پیروزی را به اعضای تیم و مدیران قبلی و جدید تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم این برد ما را بیدار کند و بفهمیم که چه هدف بزرگی در پیش داریم.

مهاجری گفت: در این بازی بازیکنانی چون علیمردانی و عباسیان را نداشتیم و محسن یوسفی هم به زور به میدان فرستادیم. در کل شرایط چندان بهتری از صبا نداشتیم. صورت خودمان را با سیلی سرخ نگه داشته‌ایم و جواب هم گرفتیم. در نیمه دوم صبا رو به بازی مستقیم آورد که توانستیم این تیم را کنترل کنیم و در ضد حملات به گل‌های بعدی برسیم. موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم که به گل تبدیل نشد.

604/602

کد خبر: 689932

وب گردی

وب گردی