مرفاوی: روی اشتباه بازیکنان خودمان گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تاوان بازیکنان جوانمان را دادیم و حداقل می‌توانستیم یک امتیاز از این دیدار به دست بیاوریم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: این بازی را ما هفته قبل باختیم چون داوری در دیدار گذشته طوری سوت زد که تیم ما هم نتواند آن بازی را ببرد و هم نتوانیم برای این بازی بازیکنان خود را جمع کنیم.

وی افزود: با 4 بازیکن محروم و مصدوم به این دیدار آمده بودیم و شما دیدید که روی اشتباهات بازیکنانمان گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. تاوان بازیکنان جوانمان را دادیم و حداقل می‌توانستیم یک امتیاز از این دیدار به دست بیاوریم اگر ضربه پنالتی‌مان تبدیل به گل می‌شد. به طور کلی همه چیز دست به دست هم داد تا ما این دیدار را واگذار کنیم. به حریف تبریک می‌گویم و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم.

سرمربی صبا تصریح کرد: هافبک دفاعی خودمان را از دست دادیم و دیگر کسی را نداشتیم که در این پست جایگزین او کنیم. میلاد علی‌آبادی نیز شرایط خوبی برای این بازی نداشت و نمی‌توانست بازی کند. در نهایت مجبور شدیم رضایی را در آن پست بازی دهیم. کادر فنی می‌خواست از شم گلزنی احمد حسن‌زاده در خط حمله استفاده کند چون ما نیاز به گل داشتیم و تیم ما عقب بود. او هم موفق شد برای ما یک پنالتی بگیرد و این نشان‌دهنده این است که او توانسته خوب بازی کند. موجودی ما همین بازیکنان بود و این تنها کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم.

مرفاوی درباره از دست دادن پنالتی توسط عنایتی گفت: او 90 دقیقه برای ما بازی کرد و مشکلی هم نداشت. در صحنه پنالتی هم او خودش گفت می‌توانم پنالتی را بزنم و ما هم به او اطمینان کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم صبا بر اثر اشتباه بازیکنانشان بازی را واگذار کرده است، عنوان کرد: نمی‌خواهم کار تیم حریف را بی‌ارزش جلوه بدهم ولی تیم ما به خاطر بی‌تجربگی بازیکنانش این دیدار را واگذار کرد. بالاخره آنها بازیکنان ما هستند و باید به آنها اطمینان کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده از آنها استفاده کنیم.

سرمربی صبا گفت: همه جای دنیا یک ساعت قبل از بازی ارنج بازی را مشخص می‌کنند اما ترکیب تیم ما یک روز قبل اعلام شده بود و نمی‌دانم این مسئله چطور اتفاق افتاده بود.

مرفاوی همچنین گفت که داوری این دیدار مشکلی نداشته است.

604/602

کد خبر: 689937

وب گردی

وب گردی