تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود

به نظر می‌رسد تحقیقات سامسونگ برای یافتن مشکل فبلت گلکسی نوت ۷، فراتر از بررسی باتری این محصول خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، رویتز به تازگی اعلام کرده است که تحقیقات سامسونگ بر روی گلکسی نوت ۷ فراتر از بررسی باتری‌ به کار گرفته شده در این محصول خواهد بود. شرکت کره‌ای مورد اشاره در حال آزمایش تمامی جوانب دستگاه مورد بحث بوده و تحقیقات این کمپانی بر روی بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و فرآیند تولید فبلت گلکسی نوت ۷ در حال انجام است تا دلیل اصلی مربوط به انفجار این دستگاه به طور دقیق شناسایی شود. در ادامه‌ با زومیت همراه باشید.

در طی جلسه‌ای که بین سهامداران سامسونگ در روز پنج شنبه برگزار شده، J.K. Shin مدیر اجرایی این شرکت، اعلام کرد که ۱.۴۷ میلیون عدد گلکسی نوت تعویض شده را در اختیار مشتریانی که سری اول این محصول را خریداری کرده بودند قرار داده است. در این بین گوشی ۹۰ نفر از مجموع ۱۱۹ فردی که نوت ۷ آن‌ها آتش گرفته بود نیز طی فراخوانی بازگشت سری اول فبلت یاد شده به آن‌ها تحویل داده شده بود. هممچنین مشخص شده که ۵۵ مورد از گوشی‌هایی که دچار آتش‌سوزی و انفجار شده‌‌اند با مشکل باتری مواجه بوده‌اند.

البته این فقط شرکت سامسونگ نیست که به دنبال یافتن دلیل اصلی مشکل فبلت گلکسی نوت ۷ است. دولت کره‌ی جنوبی نیز در حال انجام بررسی‌هایی بر روی ۵ عدد از نوت‌های منفجر شده در این کشور است. تحقیقات دولت کره‌ در آزمایشگاه Korea Testing Laboratory آغاز شده و هم اکنون نیز در حال انجام است. دولت کره سعی دارد در آزمایشگاه یاد شده با استفاده از اشعه‌ی ایکس و پرتونگاری مقطعی، دلیل اصلی انفجار گوشی مورد بحث را کشف کند.

103

منبع: زومیت

کد خبر: 689998

وب گردی

وب گردی