بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قم برگزار می شود

بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت «ع» در دو بخش قرائت و حفظ با حضور برگزیدگان اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار می شود .

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با تشریح نحوه برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی استان قم برگزار می شود گفت : با توجه به عنایت خداوند متعال و کریمه اهل بیت «س» از نهم آبان ماه به مدت 2 روز میزبان اساتید و دانشجویان برگزیده قرآنی دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور در استان قم خواهیم بود.

دکتر محمد سالار کسرایی افزود :استان قم به عنوان ام القرای جهان تشییع به جهت وجود بارگاه حضرت معصومه «س» و مراجع معظم تقلید انتشار دهنده مکتب نورانی قرآن می باشد که در این دوره دانشگاه آزاد اسلامی استان قم افتخار میزبانی بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت «ع» را کسب نموده است.

وی خاطر نشان کرد : این مسابقات با مشارکت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از 500 نفر از قاریان و حافظان31 استان کشور خواهد بود.

رییس دبیرخانه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد :این مسابقات در بخش شفاهی شامل رشته های قرائت تحقیق،ترتیل و حفظ کل و در دو رده اساتید و دانشجویان و در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ادامه داد:شرکت کنندگان در این مسابقات از منتخبان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور هستند که در دوره های قبل در واحد های دانشگاهی و مراکز استانها در آزمون های مربوطه دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شده و در حال حاضر جهت شرکت در مرحله کشوری در این مسابقات حضور می یابند.

دکتر کسرایی با اشاره به بخش داوری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری این مسابقات در این دوره کوشیده ایم با پیگیری اداره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از دوران بین المللی و ملی جهت حضور در مسابقات استفاده شود.

وی در پایان با بیان اینکه مسابقات در چهار سالن مجزا و مسجد دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد یادآور شد :به جهت همزمانی مسابقات تحقیق و حفظ در دو بخش خواهران و برادران ، مسابقات در سالن اجتماعات حضرت امام خمینی «ره» و مسجد الرسول «ص» مجتمع دانشگاهی پردیسان دانشگاه آزاد اسلامی قم ویژه برادران و سالن اجتماعات غدیر و مسجد دانشکده پزشکی ساختمان 15 خرداد ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی و تجلیل از برگزیدگان این دوره در تاریخ ۱۱ آبان ماه در تهران سالن شهید مطهری «ره» سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولین کشوری و دانشگاهی برگزار می گردد.

103

کد خبر: 690004

وب گردی

وب گردی