بازدید دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران از آموزشکده سما  ازگل

دبیر شورای نظارت وهماهنگی سما استان تهران از آموزشکده سما ازگل بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر آزادبر در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از افزایش جمعیت دانشجویی در تهران گفت: تلاش جمیع همکاران باعث این اتفاق مهم در آموزشکده های سما تهران شده است و در این راستای باید تمام عزم خود را جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر بکار گمارد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران با بیان اینکه نقش اساتید در آموزشکده بسیار مهم و حساس است ادامه داد: مسولین آموزشکده باید در انتخاب اساتید دقت نظر لازم را داشته باشند تا با انتخاب اساتید برجسته و کارآمد خروجی این آموزشکده منتج به دانشجویان موفق گردد.

ایشان با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های کوتاه مدت هم به لحاظ تربیت دانشجویان ماهر و هم به لحاظ درآمد زایی گفت: روسای آموزشکده ها باید فرابین لازم را داشته باشند تا بتوانند همواره آموزشکده پویا و فعالی داشته باشند و در این زمینه برگزاری دوره های کوتاه مدت که مورد نظر ریاست دانشگاه نیز می باشد راه کار مناسبی خواهد بود. این دوره ها اگر خوب برگزار شود می توانند بسیار ثمر بخش باشد.

در این دیدار تعدادی از همکاران این آموزشکده ضمن بیان نظارت و پیشنهادات خود به ارائه سوال پرداخته اند که توسط دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما تهران پاسخ لازم را دریافت کردند.

دکتر آزادبر در پایان از بخشهای مختلف آموزشکده بازدید بعمل آورده و موارد لازم جهت بهبود کیفیت را گوشزد نمود.

103

کد خبر: 690011

وب گردی

وب گردی