برگزاری هشتمین سالگرد تدفین پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

همزمان با ایام محرم، هشتمین سالگرد تدفین 5 شهید گمنام و یادواره شهدای مدافع حرم باحضور مسئولین استانی، هیأت رئیسه دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان به همت معاونت دانشجویی فرهنگی، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی و کانون فرهنگی ایثار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در حاشیه این مراسم معنوی گفت: شهدا ستارگان فروزان هدایت و معرفت هستند که تا ابد در مسیر تاریخ دست ره پویان حقیقت و طریقت و جستجوگران معرفت را برای نیل به رستگاری و سعادت می گیرند.

دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی هدف از برگزاری چنین برنامه هایی در دانشگاه آزاد اسلامی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان بویژه نسل جوان عنوان کرد و افزود: ما هرچه داریم از شهداست، امنیت و آسایش و راحتی و تحصیل در دانشگاه ها را از شهدایی داریم که درس و تحصیل خود را در دانشگاه ها رها کردند و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و جان شیرین خود را فدای امنیت و آرامش امروز ما کردند.

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم در این مراسم گفت: رسالت تمامی افراد به ویژه قشر دانشگاهی در برابر شهدایی که با گذشتن از جان و زندگی خود نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن افتد، بسیار خطیر و حساس است.

دکتر محمد خسروی اظهار کرد: سخنرانی و خاطره گویی و اجرای یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، مداحی ذاکر اهل بیت، تئاتر با موضوع دفاع مقدس، اهدای لوح سپاس از طرف رئیس دانشگاه به جانباز هشت سال دفاع مقدس، اجرای مارش و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.

وی در ادامه گفت: با حضور مسعود طباطبایی یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس پنج نهال به یا پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در جوار قبور مطهر شهدا کاشته شد.

اضافه می شود: پیکر مطهر 5 شهید گمنام، چهارم آبان 1387 با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به خاک سپرده شدند.

103

کد خبر: 690015

وب گردی

وب گردی