مرکز رشد واحد های فن آور دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب افتتاح شد

مرکز رشد واحد های فن آور دانشگاه آزاد اسلامی میناب با زیر بنای 800 متر مربع و سه هسته فن آور با حضور معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در این آیین که رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ، مدیران کل امور پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی ، رییس دبیرخانه هیات امنای هرمزگان و تنی چند از مسئولان ، استادان ، دانشجویان و کارکنان واحد میناب دکتر ابراهیم واشقانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را همراهی می کردند ، مرکز رشد واحد های فناوررسما افتتاح و به بهره برداری رسید.

واشقانی فراهانی با ابراز رضایت از افتتاح این مرکز،اظهار داشت که با تلاش و همکاری استادان و دانشجویان این مرکز بتواند در تولید ایده به ثروت نقش مهمی ایفا کند .

این مقام مسئول در ادامه بازید افزود: استقرار سه هسته فناور در این مرکز ، نشان از پتانسیل منطقه در حوزه کشاورزی و صنعت است که باید با حمایت مسئولان دانشگاه و پشتکار این عزیزان راه رسیدن به هدف هموار و این محصولات بتواند با تولید انبوه در بازارهای داخلی و خارجی جای پایی برای خود باز کنند وبا برند تجاری سازی ، راه تولید ثروت را به روی دانشگاه و کشور بگشایند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در این بارید با صاحبان ایده به گفتگو نشست و خواست تا با عملیاتی کردن این ایده ها راه بالندگی و توسعه را به روی جامعه بگشایند.

واشقانی فراهانی در ادامه بازدید گفت با تمام توان از شرکت های دانش بنیان که بتوانند محصولات خود را به منصه تجاری سازی برسانند حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و زمینه لازم را برای آنان بوجود خواهد آورد.

مرکز رشد واحد های فن آور به متراژ 800 متر مربع با استقرار سه هسته فن آور کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

کد خبر: 690022

وب گردی

وب گردی