جو مجلس برای بررسی صلاحیت وزرا مناسب است

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان با تاکید بر اینکه باید در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از سلایق شخصی پرهیز کنیم گفت:‌جو مجلس مناسب است و مجلس هم دوست دارد که کمک حال دولت باشد و امیدواریم برآیند کار اتفاق خوبی باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، علی گلمرادی اظهار کرد: وزرای پیشنهادی دولت برای وزارت خانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان با حضور در مجلس با نمایندگان نشست ها و مذاکراتی داشته اند، زیرا مدیریت این وزارتخانه‌ها بسیار حائز اهمیت است و می تواند در ارتقای توانمندی جامعه نقش داشته باشد.

وی با تاکید براینکه باید با ظرافت بیشتر به این مسئله پرداخت ، گفت:‌فکر می کنم با توجه به اهمیت جایگاه هایی که برای وزارت خانه های مربوطه متصور هستیم ، باید زمان داد تا در صحن علنی مجلس این وزرای پیشنهادی برنامه ها و توانمندی های خود را ارائه کنند.

نماینده مردم ماهشهر ، امیدیه و هندی جان در ادامه بیان کرد: قطعا مجلس دهم که مجلسی متعادل و منطقی است می تواند در تصویرسازی و تصمیم گیری ها به گونه ای نقش آفرینی کند که مطمئنا نتیجه به نفع دولت و کشور خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه باید نمایندگان تمام جوانب برنامه ها و فعالیت های این وزرای پیشنهادی را در نظر بگیرند گفت: امیدوارم از سلایق شخصی پرهیز کرده تا هر چه سریعتر نتیجه مطلوب حاصل آید زیرا در بلاتکلیفی بسیاری از سرمایه های کشور هدر می رود.

گلمرادی با بیان اینکه جو مجلس جو مناسبی است گفت: مجلس دوست دارد در این موقعیت کمک حال دولت باشد یقینا دولت هم بررسی ها انجام داده و توانمندی های این افراد را ارزیابی کرده است.

وی در پایان افزود:‌ بنابراین مجلس هم بر اساس تکالیفی که دارد بررسی های خود را انجام می دهد و امیدواریم برآیند تصمیم دولت و مجلس اتفاق خوبی باشد.

304

کد خبر: 690040

وب گردی

وب گردی