۷۰ درصد خریداران Note 7 باز هم سامسونگ می‌خرند

طبق آماری که شرکت BayStreet منتشر کرده است،‌ ۷۰ درصد کسانی که فبلت ناموفق سامسونگ را داشته‌اند، باز هم به خرید گوشی‌های سامسونگ ادامه خواهند داد.

به گزارش ایسکانیوز، یکی دو هفته‌ی پیش بود که موسسه‌ی آماری Branding Brand، طبق یک نظرسنجی از امریکایی‌های که گوشی سامسونگ داشتند، درباره‌ی مقبولیت شرکت سامسونگ پس از قضایای Galaxy Note 7 پرسیده بود. ۴۰ درصد این افراد گفته بودند که دیگر سمت سامسونگ نمی‌روند. موسسه‌ی آماری دیگری به تازگی چنین سوالی را از خریداران Galaxy Note 7 پرسیده است. طبق آماری که شرکت BayStreet منتشر کرده است،‌ ۷۰ درصد کسانی که فبلت ناموفق سامسونگ را داشته‌اند، باز هم به خرید گوشی‌های سامسونگ ادامه خواهند داد.

70 درصد کسانی که نوت ۷ داشته‌اند، باز هم به خرید گوشی‌های سامسونگ ادامه خواهند داد.

در بیانیه‌ی منتشر شده از سوی موسسه‌ی BayStreet آمده است: “معتقد هستیم که بیشتر افراد، استفاده از گوشی‌های سامسونگ را ادامه خواهند داد و احتمالا یک Galaxy S7 را انتخاب خواهند کرد. موضوع سخت‌تر این است که بخواهیم اطلاعات کسانی که سیستم عامل اندروید را رها می‌کنند محاسبه کنیم. خریداران Note به ارزش برند اهمیت می‌دهند و به همین دلیل، آیفون برای‌شان جذاب خواهد بود. با این حال، خریداران Note از وفادارترین طرفداران سامسونگ هستند.”

این خبر، برای شرکت سامسونگ که به دنبال بازگرداندن احترام قبلی‌اش است، خوب به نظر می‌رسد. سامسونگ به مشتریان Note 7 در کره گفته است که می‌توانند Galaxy S8 یا Note 8 را با ۵۰ درصد تخفیف بخرند که پیشنهادی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

103

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 690047

وب گردی

وب گردی