مدیر سامسونگ: گلکسی S8 طراحی زیبا، دوربین ارتقا یافته و هوش مصنوعی پیشرفته خواهد داشت

در خلال کنفرانس ارائه گزارش مالی سه ماهه اخیر سامسونگ، آقای «لی کیونگ تائه» (Lee Kyeong-tae) به معاون ارشد مدیرعامل بخش موبایل این شرکت اعلام کرد که گلکسی S8 با طراحی زیبا، دوربین ارتقا یافته و خدمات هوش مصنوعی پیشرفته روانه بازار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، به نظر می رسد شرکت کره ای قصد دارد به سرعت تکنولوژی جدیدی که به واسطه خریداری کمپانی آمریکایی «Viv Labs» صاحب آن شده را به پرچمدار آینده اش بیاورد. گرچه آقای لی از تایید صریح این مطلب امتنا کرده است.

مقامات کمپانی کره ای همچنین به سهامداران اطمینان دادند که مهندسین این شرکت تمام تلاش خود را خواهند کرد تا مشکل تولید گرمای بیش از حد و آتش گرفتن باتری گلکسی نوت ۷ ها هرگز در گلکسی S8 تکرار نشود. آقای جی. کی. شین (Mr. J.K. Shin) به عنوان رئیس سابق بخش موبایل و معاون اجرایی فعلی سامسونگ، در این مراسم توضیح داد که آنها با همکاری رگولاتوری های مختلف و تمام متخصصین مستقل جنبه های مختلف این واقعه را بررسی و راه های پیشگیری از آن را پیش بینی خواهند کرد.

در بخش دیگری از گزارش سامسونگ به سرمایه گذاران مشخص شد که با کنار رفتن گلکسی نوت 7 از بازار، گلکسی S7 و S7 اج به عنوان موتور محرکه درآمدزایی کمپانی به فروش قدرتمند خود ادامه می دهند و انتظار می رود بتوانند تا ۶-۵ ماه آینده که گلکسی S8 از راه می رسد، چرخ کارخانه های این غول کره ای را در حرکت نگاه دارند.

البته وقتی به فصل تعطیلات برسیم، پرچمداران سامسونگ مسیر دشواری را در مقابل خود خواهند داشت، چرا که رقبای جدیدتر و قدرتمندتری چون آیفون 7 و پیکسل های گوگل از راه رسیده اند که جا را برای پرچمداران قدیمی تر سامسونگ تنگ می کنند.

103

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 690049

وب گردی

وب گردی