دستگیری سارقان فراری محله گلبرگ با شلیک پلیس

2 سارق موتورسوار کیف قاپ در محدوده گلبرگ با شلیک پلیس زمینگیر شده و خود را تسلیم کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 147 گلبرگ، هنگام گشتزنی در خیابان دماوند، به رفتارهای 2 موتورسوار که در حال زاغ زنی شهروندان بودند مشکوک شده و با توجه به اینکه پلاک موتورسیکلت آنها مخدوش شده بود آنها زیر نظر گرفتند.

در همین زمان موتورسواران برای ربودن کیف یک شهروند اقدام می کنند اما ماموران پلیس در صحنه حاضر و به سارقان دستور توقف می دهند و سارقان ناکام بدون اینکه بتوانند از شهروند مذکور سرقت کنند اقدام به فرار می کنند که این امر به تعقیب آنها منجر می شود.

پس از چند دقیقه تعقیب و گریز و با احتمال اینکه ممکن بود این تعقیب و گریز از سوی متهمان منجر به مصدومیت شهروندان شود، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح هر 2 موتورسوار را با شلیک هوایی مجبور به توقف کردند و در نهایت هر 2 متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ درویش، کلانتر محله گلبرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:متهمان در بازجویی های انجام شده در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت و کیف قاپی از شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده در اختیار ماموران آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


105105

کد خبر: 690074

وب گردی

وب گردی