انتخاب دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان جوان برتر استان البرز

پدرام فروغی شاد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان جوان برتر استان البرز انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، پدرام فروغی شاد,دانشجو رشته الکترونیک دانشکده عالی سما کرج پس از موفقیت های پی در پی نظیر انتخاب به عنوان دانشجو برتر,کسب رتبه برتر جشنواره پویش,انتخاب به عنوان سفیر علمی و نماینده مخترعین کشور جهت شرکت در نمایشگاه و مسابقات بین المللی مخترعین کشور کره جنوبی و... در سن بیست سالگی موفق به کسب عنوان جوان برتر استان البرز شد.

وی پس از کسب عنوان جوان برتر شهرستان کرج به عنوان جوان برتر استان البرز انتخاب شد. این انتخاب توسط معاونین جوانان استان های مختلف انجام می شود و سپس به سازمان جوانان کشور معرفی می شوند تا بعد از داوری نهایی توسط ستاد مرکزی,منتخبین استان ها توسط ریاست سازمان جوانان کشور مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرند.

لازم به توضیح است مسابقات و نمایشگاه بین المللی مخترعین کره جنوبی که فروغی شاد در آن حضور خواهد داشت، هر سال با حضور نمایندگان مخترعین از کشور های مختلف برگزار می شود و با اعطای تندیس و مدال های ویژه با حضور مسئولین و شخصیت های علمی کشور کره جنوبی و توسط مسئولین عالی رتبه از مخترعین تقدیر و تشکر می نمایند.این نمایشگاه از تاریخ 1 الی 4 دسامبر 2016 میلادی برابر با 11 لغایت 14 آذر ماه 1395 توسط انجمن پیشبرد اختراعات کشور کره جنوبی (KIPA) و با حمایت سازمان ثبت اختراعات کشور کره جنوبی (KIPO) و همچنین سازمان مالکیت فکری ملل متحد (WIPO) فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA) و سازمان های علمی و مراکز مرتبط با مخترعین دیگر کشور ها برگزار می شود و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران نیز توسط دفتر نمایندگی فدراسیون بین المللی مخترعین در ایران به این عرصه ی علمی اعزام می شوند.

پدرام فروغی شاد دبیر شورای جوانان شهرستان کرج و عضو مجمع عمومی دبیران منتخب جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز می باشد و از اواخر سال گذشته نیز به عنوان عضو گروه مشاورین جوان شهردار کرج (کارگروه IT ) دعوت به همکاری شد و در حال حاضر در جلسات مجمع معتمدین شهر و مشاورین جوان شهرداری که با حضور شهردار و معاونین شهردار و رئیس گروه مشاورین برگزار می شود حضور پیدا می کند.

فروغی شاد در عرصه های مختلف نیز تخصص و فعالیت دارد و در آن ها نیز افتخارات زیادی را کسب کرده است و اعتقاد دارد که هر فرد باید از تمامی پتانسیل خود در عرصه های مختلف استفاده کند و استعداد های خود را گسترش و پرورش دهد.

فعالیت های ورزشی وی شامل کسب کمربند مشک تاپ کنتاکت بین المللی و کمربند مشکی دان 2 تاپ کیک بوکسینگ و کسب گواهینامه های استاژ داوری کیک بوکسینگ در چند استایل مختلف و همچنین کسب حکم و مدال قهرمانی سبک سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ و داوری چندین دوره مسابقات رزمی و حضور در مسابقات آمادگی جسمانی است و تمایل زیادی به کوهپیمایی و کوهنوری دارد که این کار را به عنوان تفریح و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی انجام می دهد.

فعالیت های فرهنگی فروغی شاد نیز شامل تهیه کنندگی و کارگردانی و بازیگری چندین فیلم کوتاه و تئاتر,نقاشی(کاریکاتور),ساخت تابلو های معرق,وبلاگ نویسی و... است.

فروغی شاد در عرصه ی فوریت پزشکی و حضور در عرصه ی امداد و نجات نیز مهارت و فعالیت ویژه ای دارد و به عنوان یکی از امدادگران و نجاتگران فعال و همچنین نجاتگر اپراتور مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) استان البرز شناخته می شود و دارای گواهینامه ی دوره های عمومی و تخصصی امداد و نجات مانند تخصصی جست و جو و نجات جاده ای,تخصصی پیش بیمارستانی,اسکان اضطراری,عملیات لوجستیک,حمایت روانی,آتش نشانی و... است.

به گفته فروغی، وی بیشتر زمان خود را صرف آموزش و کسب تجربیات جدید و همچنین تعلیم و استفاده از آن می کند و امیدوار است که بتواند از تمامی این تجربیات برای کمک به انسان ها استفاده کند و به عنوان فردی مفید برای جامعه معرفی شود و در حال حاضر به عنوان مدیر کارآفرینی و مسئول دپارتمان مکانیک و رباتیک مرکز آموزش های تخصصی خانه صنعت و معدن استان البرز نسبت به تدریس, مشاوره و راهنمایی در خصوص ساخت پروژه و ثبت اختراع فعالیت می کند و امیدوار است بتواند نیروهای متخصصی را برای رفع نیاز های علمی کشور پرورش دهد.

108

کد خبر: 690265

وب گردی

وب گردی