احداث همراه سرای بیمار در کنار بیمارستان امام حسین(ع) و پژوهشکده رویان

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی همراه سرا در جوار بیمارستان امام حسین(ع) و پژوهشکده رویان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، رضا قدیمی با اشاره به فعالیت دو همراه سرا در تهران گفت: با همت شهرداری تهران طی سال های اخیر دو همراه سرا در جوار بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان کودکان مفید به طور مرتب پذیرای همراهان بیماران هستند و نتایج مثبت حاصل از فعالیت این مراکز موجب شد تا شهرداری تهران بنا به درخواست شهروندان به دنبال توسعه این فضا باشد.

او از راه اندازی دو همراه سرا در جوار بیمارستان امام حسین(ع) و پژوهشکده رویان خبر داد و افزود: در حال حاضر اقدامات اولیه ساخت همراه سرا در کنار بیمارستان امام حسین (ع) انجام شده و پروژه با پیشرفت خوبی رو به رو بوده است. بر این اساس پیش بینی ما این است که تا پایان بهمن ماه شاهد افتتاح این همراه سرا باشیم.

در حال حاضر اقدامات اولیه ساخت همراه سرا در کنار بیمارستان امام حسین (ع) انجام شده و پروژه با پیشرفت خوبی رو به رو بوده است. بر این اساس پیش بینی ما این است که تا پایان بهمن ماه شاهد افتتاح این همراه سرا باشیم

براساس گزارش سایت شهرنوشت، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: ساخت همراه سرا در جوار پژوهشکده رویان نیز در مرحله ارزیابی کارشناسی قرار دارد و برنامه های لازم برای اجرای پروژه تدوین شده است. از این رو پس از تأمین اعتبار لازم در آینده اقدامات مربوط به ساخت این همراه سرا نیز در دستور کار قرار می گیرد.

703

کد خبر: 690388

وب گردی

وب گردی