خوشقدم: هر ورزشکاری حاشیه درست کند قراردادش فسخ می شود/ تفکرات دادگان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی حرفه ای است

سرمربی تیم کومیته دانشگاه آزاد اسلامی و تیم ملی امید گفت: اگر کاراته کایی قصد داشته باشد برای تیم دانشگاه آزاد حاشیه درست کند قراردادش فسخ می شود.

سمانه خوشقدم در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: بیشتر ورزشکارانی که در تیم ملی کاتا موفق هستند به خاطر حضور در اردو های منسجم و تفکرات حرفه ای دادگان و مجموعه دانشگاه آزاد است.ما حتی با برنامه ای که از قبل داشتیم چند کاراته کا را هم به تیم ملی معرفی کردیم و در امر ساختن بازیکن موفق بودیم.

وی افزود: ورزشکاران به خاطر وجود امکانت خوب علاقه بسیاری به حضور در تیم دانشگاه آزاد را دارند و دادگان تمام خواسته های ورزشکاران را اجابت می کند.به نظرم مجموعه دانشگاه آزاد از مدیران کاربلدی تشکیل شده است.

سرمربی تیم کومیته دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ملی پوشان پس از بازگشت به ایران چند روزی را استراحت خواهند کرد تا با آمادگی بالا در تمرینات حاضر شوند و به نظرم کاراته کاران ملی پوش دانشگاه آزاد حق دارند تا پس از بازگشت به ایران در کنار خانواده هایشان باشند و وقت بگذرانند.

خوشقدم تاکید کرد: در تیم دانشگاه ازاد اگر هر ورزشکاری برای تیم حاشیه درست کند و رفتار غیر حرفه ای داشته باشد قراردادش را فسخ خواهیم کرد.چون فعالیت و شعار اصلی ما در دانشگاه آزاد اخلاق مداری است.

601/101

کد خبر: 690423

وب گردی

وب گردی