مشخصات مدل جدید گلکسی A7 لو رفت

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال ساخت مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 است. به‌تازگی اولین اطلاعات این تلفن همراه هوشمند در بنچمارک AnTuTu قرار گرفته که ما را با این محصول بیشتر آشنا می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، براساس اطلاعات درز کرده، مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 از صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که این محصول با شماره مدل SM-A720F شناخته می‌شود. در بخش دیگری از اطلاعات لو رفته گفته شده که سامسونگ از تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ برای این گوشی استفاده کرده است. تراشه‌ای که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T830 را در خودش قرار داده.

گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ از سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین مشخص شده که دوربین جلوی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است که قطعا برای عکاسی‌های سلفی و برقراری تماس‌های تصویری گزینه‌ی مناسبی خواهند بود. در بنچمارک AnTuTu گفته شده که این گوشی با اندروید ۶٫۰٫۱ راهی بازار می‌شود.

البته قبلا هم اطلاعاتی از این گوشی در بنچمارک GFXBench لو رفته بود که به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی آن اشاره می‌کردند. همچنین مشخص شده بود که پردازنده‌های این گوشی با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز کار می‌کنند.

منبع: دیجی کالا

201

کد خبر: 690431

وب گردی

وب گردی