نمایشگاه تصویرگران افتتاح شد

 گالری های خانه هنرمندان ایران میزبان نمایشگاه تصویرگران شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی هفته تصویرگری، گالری های خانه هنرمندان ایران میزبان نمایشگاه تصویرگران شد
همزمان با دهمین دوره برگزاری هفته تصویرگری؛ تمام فضای نمایشگاهی خانه هنرمندان ایران میزبان آثار تصویرگران ایرانی و خارجی شد. پیام این دوره هفته تصویرگری «آداب حرفه‌ای، پیمان مشترک» انتخاب شده است.
به گزارش روابط عمومی هفته تصویرگری؛ عصر روز جمعه هفتم آبان ماه خانه هنرمندان ایران میزبان تصویرگران شد و در نخستین روز هفته تصویرگری تمام فضای گالری های این مجموعه فرهنگی میزبان آثار تصویرگران ایرانی و خارجی شد.
مراسم هفته تصویرگری از سوی انجمن هنرمندان تصویرگران تدارک دیده شده است که از هفتم تا 14 آبان ماه در خانه هنرمندان ایران برپاست.
مراسم افتتاحیه هفته تصویرگری بدون سخنرانی آغاز شد و در گالری های ممیز، پاییز و زمستان آثار نمایشگاه ما تصویرگر هستیم که دربرگیرنده آثار اعضای انجمن تصویرگران بود به نمایش درآمد. در این نمایشگاه 148 اثر از 148 عضو انجمن در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
در نمایشگاه کلانتری که تصویرگر بود که برای زنده نگاه داشتن یاد پرویز کلانتری که یکی از نخستین تصویرگران نوین ایران است و در گالری میرمیران برپا شده، مجموعه ای از تصویرگری های او که در دسترس بوده به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه جهان تازه تصویرگری جهان دیزاین در گالری نامی و نمایشگاه جهان تازه کمیک در گالری بهار برپا شده است.
.بررسی و معرفی عرصه‌های مختلف هنر تصویرگری، افزایش انسجام حرفه‌ای و معنوی اعضای انجمن، شناسایی و معرفی تصویرگران مستعد و جوان انجمن و فراهم کردن زمینه شناخت بهتر هنر تصویرگری برای مسئولان فرهنگی و هنری، جامعه هنری و هنردوستان از اهداف برپایی هفته تصویرگری است.
هفته تصویرگری شامل دو بخش اصلی و جنبی است که برگزاری نمایشگاه سالیانه آثار تصویرگران عضو انجمن بخش اصلی آن را تشکیل می‌دهد و در این دوره سه نمایشگاه دیگر نیز در این هفته برپا می شود، نمایشگاه جهان تازه تصویرگری با عنوان جهان دیزاین، نمایشگاه جهان تازه تصویرگری ( جهان افسون) و نمایشگاه کلانتری که تصویرگر بود.

503502

کد خبر: 690468

وب گردی

وب گردی