60 دانشجوی عضو خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر مشغول به تحصیل‌اند

ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در راستای برنامه‌ریزی بهتر برای دانشجویان عضو خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر و بنیاد شهید شهرستان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از تحصیل 60 دانشجوی عضو خانواده شاهد و ایثارگر در این دانشگاه خبرداد و افزود: دانشجویان عضو خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، نگین درخشان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر هستند.

دکتر وحید خطیبی باتاکید براینکه دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر اهتمام ویژه‌ای جهت خدمت‌رسانی و مرتفع کردن مشکلات دانشجویان عضو خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر دارد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با برگزاری کلاس‌های تقویتی و ارائه تسهیلات، از دانشجویان مقاطع کاردانی تا دکتری عضو خانواده‌های شاهد و ایثارگر حمایت می‌کند.

در ادامه این جلسه، غلامعلی رباطی‌زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسیر و محمدرضا برهانی، کارشناس فرهنگی بنیاد با اشاره به تعامل خوب دانشگاه، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص حمایت از فرزندان عضو خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر ارائه و از برگزاری گردهمایی بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر دادند.

در پایان این نشست، به پاس تلاش‌های صورت گرفته در زمینه خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر، از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، معاون اداری و مالی، معاون دانشجویی و فرهنگی، معاون آموزشی و پژوهشی، مسئولین ستاد شاهد و ایثارگر، امور شهریه و روابط عمومی قدردانی شد.

101

کد خبر: 690494

وب گردی

وب گردی